عرضه واکسن سینوفارم چینی در سنگاپور

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که واکسن چینی سینوفارم به زودی در سنگاپور در دسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سینوفارم چهارمین واکسنی خواهد بود که به افراد در سنگاپور تزریق خواهد شد، بنابراین ممکن است قوانین و محدودیت‌های کرونایی در این کشور به زودی کاهش پیدا کند و زندگی افراد به وضعیت طبیعی قبل بازگردد. سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرده است که میزان تأثیرگذاری واکسن سینوفارم بر بیماری کووید ۱۹، ۷۹ درصد خواهد بود و خطر بستری شدن در بیمارستان را نیز ۷۹ درصد کاهش می‌دهد.

توصیه شده است که واکسن سینوفارم در دو دوز و با فاصله سه تا چهار هفته تزریق شود؛ افراد ۱۸ سال به بالا نیز اجازه دریافت این واکسن را دارند. واکسن چینی سینوفارم از ویروس کرونای غیر فعال شده استفاده می‌کند تا از افراد در برابر بیماری کووید -۱۹ محافظت کند.

واکسن سنوفارم چینی که قرار است به زودی وارد کشور سنگاپور شود مجوز مصرف اضطراری از طرف سازمان جهانی بهداشت (WHO) را دریافت کرده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد عرضه واکسن سینوفارم چینی در سنگاپور در دسترس نیست. آمار ارائه شده نشان می‌دهد که تا کنون، ۴.۳ میلیون نفر در کشور سنگاپور واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، می‌توان نتیجه گرفت که تقریباً سه چهارم افراد در این کشور به صورت کامل واکسینه شده‌اند.

کد خبر 510388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.