تبلت آنر V7 Pro چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت آنر (HONOR) قصد دارد تبلت جدید خود به نام V7 Pro را در تاریخ ۱۲ آگوست عرضه کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت آنر طی رویدادی در تاریخ ۱۲ آگوست علاوه بر این که از گوشی هوشمند Magic3 رونمایی خواهد کرد، تبلت V7Pro را نیز به صورت رسمی معرفی می‌کند که به پردازشگر مدیاتک Kompanio 1300T مجهز خواهد شد، معماری این پردازشگر بسیار شبیه تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ است.

با توجه به اطلاعات ارائه شده، تبلت آنر V7Pro از قابی با طراحی جذاب استفاده می‌کند که دارای یک ماژول دوربین منحصر به فرد است؛ ممکن است جنس بدنه یکی از نسخه‌های این تبلت از جنس چرم باشد. دوربین این محصول در بالا سمت چپ قرار گرفته است و لوگوی آنر نیز در پنل پشتی تبلت قرار گرفته شده است. تصاویر منتشر شده از تبلت جدید شرکت آنر نشان می‌دهد که ماژول دوربین آن شبیه دوربین به کار رفته شده در گوشی‌های هوشمند سری Honor50 است.

اسلات سیم کارت و کلیدهای کنترل صدا در لبه سمت چپ تبلت آنر V7Pro تعبیه شده است. پیش از این نیز تبلت آنر V7Pro تاییدیه 3C را دریافت کرده بود بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که این محصول به وسیله شارژر ۲۲.۵ واتی درون جعبه شارژ خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد محصول ذکر شده در دسترس نیست، اما از آنجایی که طی چند هفته آینده عرضه خواهد شد، به زودی اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات آن ارائه می‌شود

کد خبر 510330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.