دایره ارتباطات با شهرهای خواهرخوانده را از چهارچوب شهرداری خارج کردیم

شهردار اصفهان گفت: پورتو پانزدهمین شهر خواهرخوانده نصف جهان است. شهری تاریخی که یکی از مهمترین شهرهای فرهنگی اروپا است، بارها عنوان برترین مقصد گردشگری اروپا را به خود اختصاص داده و هسته مرکزی این شهر در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"پانزدهمین خواهرخوانده

در جلسه آنلاین با حضور شهردار شهر پورتو پرتغال و سفیر ایران در کشور پرتغال، پیمان خواهرخواندگی اصفهان و پورتو، منعقد و این دو شهر، به طور رسمی خواهرخوانده شدند.

بدین ترتیب، پورتو پانزدهمین شهر خواهرخوانده نصف جهان است. شهری تاریخی که یکی از مهمترین شهرهای فرهنگی اروپا است، بارها عنوان برترین مقصد گردشگری اروپا را به خود اختصاص داده و هسته مرکزی این شهر در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. همچنین پورتو، شهر برتر اروپا در زمینه فعالیت استارتاپ هاست.

در این دوره، نه تنها روابط کم فروغ شده با برخی شهرهای خواهرخوانده را احیا کردیم و از طریق طرح‌هایی مانند "شهروند دیپلمات" ارتباطات را دوباره کلید زدیم بلکه دو شهر را به فهرست خواهر شهرهای اصفهان اضافه کردیم. اخیراً سمرقند و اینک پورتو؛

خوشحالیم که در چهار سال گذشته دایره ارتباطات با شهرهای خواهرخوانده را از چهارچوب شهرداری بیرون آوردیم، دیگر نهادها، باشگاه‌های ورزشی، دانشگاه‌ها و حتی در شرایط کرونا نهادهای متولی درمان نیز از ظرفیت شهرهای خواهرخوانده بهره‌مند شدند تا استفاده از ظرفیت پیوندهای خواهرخواندگی منحصر به شهرداری نباشد. "

دایره ارتباطات با شهرهای خواهرخوانده را از چهارچوب شهرداری خارج کردیم

کد خبر 510321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.