یک معلم در آستانه بازنشستگی خودکشی کرد

یک معلم در شهر نائین خودکشی کرد.

رحمت الله رضایی، رئیس آموزش و پرورش نائین با تأیید خبر خودکشی یک معلم در شهر نائین به خبرنگار ایمنا گفت: روز جمعه گذشته خبر درگذشت این معلم گزارش شد.

وی با اظهار تأسف از این اتفاق، افزود: او یکی از معلمان بسیار خوب شهر آموزش و پرورش نائین و در آستانه بازنشستگی بود که سال گذشته هم خدمت اضافه داشت و در مجموع ۳۱ سال در آموزش و پرورش استان اصفهان سابقه فعالیت داشت.

رئیس آموزش و پرورش نائین تصریح کرد: وی دبیر بسیار خوب، با اخلاق و در حال حاضر معاون یکی از مدارس شهرستان انارک بود که هیچ مشکل یا ادعای صنفی هم نداشته و رابطه خوبی با دیگر همکاران خود داشته است.

رضایی با بیان این که این معلم هیچ مشکل خاصی نداشته است، ادامه داد: او مشکل مالی یا اقتصادی نداشته و مسکن و حقوق مناسب داشته است.

وی با اشاره به غیر قابل باور بودن این اتفاق گفت: ظواهر امر نشان می‌دهد که این موضوع خودکشی بوده و پرونده این اتفاق در حال بررسی در مراجع قضائی است و باید اجازه دهیم مراحل خود را طی کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش نائین افزود: در حال حاضر نمی‌توان اظهار نظر قطعی درباره علت این اتفاق داشت و از دلایل این موضوع اطلاع خاصی در دست نیست.

وی ضمن تسلیت درگذشت این همکار فرهنگی، تصریح کرد: نامبرده سابقه هیچ خواسته یا مطالبه صنفی ندارد و این فرد حتی روابط حسنه‌ای با مجموعه آموزش و پرورش داشته است. منشأ این اتفاق هیچ ارتباطی به امور وی در رابطه با آموزش و پرورش ندارد.

کد خبر 510302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آشنا US ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    2 1
    واقعا جای تأسف داره
  • کیان IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    2 0
    حقوق ایشون از نظر شما کافی بوده البته نظر شماها ملاک و معیار هیچ چیزی نمی تونه باشه