کانادا ۳ ایران صفر/ ‏‬شکست سنگین شاگردان الکنو در توکیو

تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود در المپیک توکیو با نتیجه سه بر صفر مقابل کانادا شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _چهارشنبه ۶ مرداد_ از ساعت ۴:۳۰ بامداد، تیم ملی والیبال ایران و کانادا در سومین بازی خود از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، به مصاف هم رفتند. تیم ملی والیبال ایران با نتیجه ۳ بر صفر در مقابل کانادا شکست خورد تا شاگردان الکنو اولینش شکست خود را در توکیو کسب کنند. این دیدار به صورت زنده و مستقیم از شبکه سه تلویزیون پخش شد. بلند قامتان ایران در دو بازی قبل خود، لهستان و ونزوئلا به پیروزی دست یافته بودند.


ست اول:
در ابتدای بازی با عملکرد خوب بازیکنان تیم کانادا این تیم توانست ۴ امتیاز متوالی کسب کند. میثم صالحی اولین امتیاز ایران را به دست آورد تا نتیجه ۴ بر یک شود. در ادامه بازی خوب محمد موسوی و غفور بر روی تور باعث شد اختلاف امتیاز به سه برسد و نتیجه ۷ بر ۱۰ به سود کانادا شود اما تیم کانادا با استفاده از سرویس زنی خوب و استفاده از توپ‌های برگشتی اختلاف را به ۶ رساند تا نتیجه ۱۳ بر ۷ شود.

دو تیم، آلکنوبا افزایش اختلاف امتیاز تقاضای وقت استراحت کرد که نتیجه آن جلوگیری از روند امتیازگیری کانادا بود اما تیم کانادا در ادامه اختلاف خود را با ایران بیشتر کرد و با عملکرد خوب خود در دریافت‌ها ست اول را با پیروزی ۲۵ بر ۱۶ تمام کرد.

کانادا ۳ ایران صفر / ‏‬ شکست سنگین شاگردان الکنو در توکیو

ست دوم:
اولین امتیاز ست دوم را ایران کسب کرد، اما تیم کانادا خیلی سریع نتیجه را ۲ بر یک کرد. ایران با امتیاز مستقیم سرویس عبادی‌پور با نتیجه ۷ بر ۸ زودتر به امتیاز ۸ برسد اما در ادامه تیم کانادا با اختلاف سه امتیازی پیش افتاد.

در اواخر این ست نیز، کانادایی‌ها با دریافت‌های خوب خود حملات ایران را دفع کرده پیش افتادند تا آلکنو در نتیجه ۲۱ بر ۱۷ تقاضای وقت استراحت کرد اما نتوانست مانع امتیازگیری تیم کانادا شود.

عملکرد خوب بازیکنان خط حمله کانادا باعث شد تا کانادا در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شود و در مجموع ست‌ها دو بر صفر تیم برتر باشد.
 

ست سوم:
با آبشار هوگ کانادایی نخستین امتیاز ست سوم برای کانادا رقم خورد. در ادامه ست با عملکرد خوب عبادی‌پور در سرویس ایران نتیجه را ۱۰ بر ۱۰ را به تساوی کشاند.

آلکنو در نتیجه ۱۷ بر ۱۴ در حالی که کانادا پیش بود، تقاضای وقت استراحت کرد. که نتیجه آن رسیدن ایران به یک اختلاف امتیاز با کانادا بود.

عملکرد خوب تیم کانادا در زدن سرویس، حمله و توپ‌های دریافتی باعث شد تا این تیم با نتیجه ۲۵ ۲۲ در ست سوم نیز به برتری برسد و در مجموع ۳ بر صفر پیروز این دیدار شود.
 

کد خبر 510284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.