ایجاد اتفاقات مبارک در شهر پاسداری از خون شهدا است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رسالت ما این باشد که در پاسداری از خون شهدا شرایطی ایجاد کنیم که همه مردم به دنبال مسبب اصلی اتفاقات مبارک باشند و ببینند چه کسانی باعث شدند که زندگی خوب توأم با آرامش و امنیت را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز (سه شنبه) در آئین اجرای پروژه‌های تصفیه پساب و آبرسانی به فضای سبز شهر اصفهان و بهره برداری از پروژه‌های منطقه پنج شهرداری اصفهان شامل احداث خط انتقال پساب از سپاهان شهر به صفه، احداث باند دوم بلوار نظام در سپاهانشهر، ساماندهی و تعریض پیاده روهای خیابان نظر میانی و پاتوق گنجینه زندگی حسین آباد اظهار کرد: یکی از مسائلی که باید همواره مورد توجه قرار گیرد این است که برای ایام ولایت امیر مؤمنان (ع) یا دیگر اعیاد وظیفه داریم این روزها را گرامی داشته، شهر را تزئین و مراسم‌های متعددی برگزار کنیم؛ اینها جز تکالیفی است که همه ما برعهده داریم و هیچ‌کسی نباید در برگزاری این مراسم دچار شک یا تردید شود.

وی تصریح کرد: باید در نظام جمهوری اسلامی منش، روش، گفتار، عدالت و نحوه سیر و سلوک و زندگی اجتماعی و خانوادگی حضرت علی (ع) جاری و ساری باشد و این مسائل دغدغه همگان باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر نظام یا کشوری مدعی پیروی از حضرت علی (ع) و اینکه سکان دار و پرچمدار شیعه در کل جهان شد باید تلاش کند که مردم جلوه‌هایی از رفتار، گفتار و منش این امام همام را در جامعه خود ببینند و برای این هدف باید ابتدا شناخت و آگاهی کامل را داشته باشیم.

وی افزود: رسالت ما این باشد که در پاسداری از خون شهدا شرایطی ایجاد کنیم که همه مردم به دنبال مسبب اصلی اتفاقات مبارک باشند و ببینند چه کسانی باعث شدند که زندگی خوب توأم با آرامش و امنیت را داشته باشند.

نصراصفهانی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی هرچه بیشتر شرایط زیست بهتر برای مردم فراهم شود به مسلمان بودن و شیعه بودن خود بیشتر افتخار می‌کنند، اظهار کرد: از حدود دو سال قبل که در شرایط سخت کرونایی قرار گرفتیم و قرار شد با این ویروس زندگی کنیم، تغییر روش داده و مقرر شد علی رغم محدودیت‌ها مراسم در مکان‌های مختلف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود و جلسات شورای شهر را مزین به برنامه هر یکشنبه یک افتتاح کنیم تا با دعوت از مدیران گزارشی از پروژه‌ها اعلام شود.

وی با ابراز خرسندی از اجرای برنامه هر یکشنبه یک افتتاح از دو سال گذشته تاکنون به صورت منظم گفت: خدا را شاکریم که در این دوره مدیریت شهری، شهری پرجنب و جوشی را با اجرای پروژه‌های عمرانی، زیست محیطی، اجتماعی و حمل ونقلی داشتیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: به جهت قرار گرفتن در تنگنای زمان می‌بینیم که فاصله افتتاح پروژه‌ها کمتر شده و در طرح عید تا عید هر روز شاهد افتتاح پروژه‌ها در شهر هستیم و تمام این اتفاقات خوشایند در سایه تلاش و کوشش مدیران شهرداری، شهردار و معاونان و دیگر دست اندرکاران و تسهیل امور در شورای شهر محقق شده که امیدواریم در این روزهای پایانی به قول‌هایی که داده بودیم جامعه عمل بپوشانیم.

وی افزود: شش ماه پیش که در صحن شورای اسلامی شهر اعلام کردیم با قدرت و امید و صلابت با انگیزه تا ساعات پایانی مأموریت مسائل را دنبال می‌کنیم که امروز شاهد تحقق این مهم هستیم و به هیچ عنوان وادادگی، خستگی، دلمردگی و ناامیدی بر مدیریت شهری اصفهان حاکم نشد؛ حتی پس از اعلام نتایج انتخابات سرعت عمل در اجرای برنامه‌ها شتاب گرفت که این اتفاق زیبنده مدیرانی است که در نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند و از شهید بهشتی یاد گرفتند که بگوییم «ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت».

نصراصفهانی تصریح کرد: مدیریت شهری تلاش کرد شیفتگی به خدمت را به منسه ظهور بگذارد که امیدواریم هرآنچه به مردم هدیه می‌شود مبارک و میمون باشد.

کد خبر 510272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.