ارائه خدمات ورزشی به بیش از ۲ هزار بانوی تبریزی در تیرماه ۱۴۰۰

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: بیش از ۲ هزار بانوی تبریزی در تیرماه ۱۴۰۰ از امکانات و آموزش‌های ارائه‌شده در سالن‌های ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی تبریز بهره‌مند شدند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تبریز، بهمن عبدی با اشاره به لزوم توجه مضاعف به ورزش بانوان اظهار کرد: ورزش بانوان یکی از حوزه‌های مؤثر در افزایش روحیه، سلامت و نشاط اجتماعی جامعه به شمار می‌رود که با توجه به جایگاه این قشر در خانواده، نیازمند توجه بیش از پیش است.

وی افزود: در همین راستا و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، علاوه بر اجرای مسابقات و طرح‌های ورزشی در ایام مختلف سال، سالن‌های ورزشی شهرداری تبریز هم همه‌روزه میزبان بانوان ورزش دوست تبریزی است.

والیبال ورزش مورد علاقه بانوان تبریزی

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی تبریز با اشاره به فعالیت سالن‌های ورزشی در راستای توسعه ورزش بانوان، خاطرنشان کرد: در ۱۴ سالن ورزشی که به صورت روزانه و از ساعت ۸ تا ۱۴ در اختیار ورزش بانوان تبریزی است، بیش از دو هزار نفر در تیرماه سال جاری به انجام فعالیت‌های ورزشی در سطح شهر تبریز پرداخته‌اند.

وی گفت: در این سالن‌ها، کلاس و فعالیت‌های ورزشی مربوط به رشته‌های والیبال، یوگا، پیلاتس، ایروبیک، ایروبیک پیشرفته، کاراته، بسکتبال، ژیمناستیک، فوتسال، آمادگی جسمانی، TRX و هندبال برگزار و اجرا می‌شود.

عبدی تصریح کرد: در این میان رشته ورزشی والیبال با استقبال چشمگیر بانوان تبریزی همراه بوده و بیش از یک هزار و ۱۷۲ نفر مخاطب کلاس‌های آموزشی والیبال در سالن‌های ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز هستند، رشته‌های ورزشی ایروبیک، ایروبیک پیشرفته، پیلاتس، کاراته و یوگا هم در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی گفت: لازم به ذکر است، با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری کلاس‌ها و فعالیت‌های ورزشی، آمار شرکت‌کنندگان در این مدارس با کاهش و افت نسبی همراه بوده است.

کد خبر 510225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.