واریز حق بیمه فروردین اصحاب فرهنگ و هنر

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اعلام کرد حق بیمه سهم اعضا برای ماه فرورین را در تیر واریز کردیم و امروز حق بیمه اردیبهشت نیز واریز خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سید حسین سیدزاده درباره افراد معرفی شده، گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۲ هزار و ۶۰ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور از سوی صندوق اعتباری هنر به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شدند.

وی افزود: اصلی‌ترین تکلیف ما در صندوق بیمه تأمین اجتماعی است. تلاش ما در این دوره چهار ساله بر توسعه خدمات بیمه تأمین اجتماعی بنا شد. خوشبختانه با برنامه ریزی‌های انجام شده تعداد بیمه شدگان صندوق از ۱۹ هزار نفر در انتهای سال ۹۵ به حدود ۴۵ هزار نفر رسیده است.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به پرداخت حق بیمه سه ماهه فصل بهار تصریح کرد: حق بیمه سهم اعضا برای ماه فروردین را در تیرماه به حساب اعضا واریز کردیم و امروز حق بیمه اردیبهشت ماه نیز واریز خواهد شد.

سیدزاده اظهار کرد: برخورداری از خدمات بیمه تأمین اجتماعی موجب امنیت شغلی و آرامش خاطر اعضا می‌شود. خوشبختانه اکنون با اقداماتی که در زمینه معرفی اصحاب فرهنگ و هنر به سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفت به نقطه بهتری در این زمینه رسیدیم.

کد خبر 510197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.