عصرانه خبری شهرهای ایران در پنجم مردادماه

در این بسته خبری از نوسازی ۴۰ اتوبوس بیرجند تا بازرسی محله به محله بجنورد و راه اندازی مجدد نمایشگاه رسانه سبزوار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

مخلوط ریزی و آماده‌سازی ۲۲۰۰ مترمربع از معابر مهدیه قزوین

محمدابراهیم عصارزاده، مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: با هدف تسهیل تردد و افزایش طول عمر آسفالت در ۲۲۰۰ مترمربع از معابر ناحیه مهدیه مخلوط ریزی و آماده‌سازی انجام شد.

کمبود اعتبار برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی قوچان

جلال حسن‌زاده، شهردار قوچان گفت: ۲۰ دستگاه اتوبوس واحد درون‌شهری در قوچان فعال است که برای نوسازی این ناوگان قریب به چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نوسازی ۴۰ اتوبوس بیرجند

یدالله غلامپور، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند بیان کرد: نوسازی ۴۰ اتوبوس حمل و نقل درون شهری بیرجند در حال انجام است.

دریافت واکسن برای رانندگان حمل و نقل عمومی زنجان

حبیب‌الله ملایی‌یگانه، شهردار زنجان با تاکید بر واکسیناسیون همه رانندگان تاکسی و اتوبوس در زنجان، گفت: اسامی همه افراد فعال در این حوزه به دانشگاه علوم‌پزشکی استان ارسال شده است.

تخریب ۵۰ درصد فضای سبز خلخال

مسعود یگانه، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار خلخال گفت: ضعف نظارت بر پروژه‌های آپارتمان‌سازی ۵۰ درصد از فضای سبز موجود این شهر را از بین برده است.

کمبود ایستگاه آتش نشانی در خرم آباد

مهرداد فلاح، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: خرم آباد شهری طولی است و به همین جهت به چند ایستگاه آتش‌نشانی دیگر نیاز دارد؛ در حال حاضر هفت ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر خرم‌آباد وجود دارد که کافی نیست.

بازرسی محله به محله بجنورد

مجید شادکام، معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: به منظور آسیب شناسی و نیازسنجی محلات مختلف شهری درحوزه خدمات شهری بازدید و بازرسی محله به محله را برنامه ریزی کردیم تا به صورت هفتگی دریکی از محلات شهری حضور یافته و نیازهای هر محله به خدمات شهری را آنالیز و مورد برنامه ریزی اجرایی قرار دهیم.

راه اندازی مجدد نمایشگاه رسانه سبزوار

مدیر ارتباطات شهرداری سبزوار گفت: نمایشگاه توانمندی‌های رسانه این شهر پس از وقفه‌ای سه ساله، مجدد دایر می‌شود.

افتتاح بازارچه‌های سبزی و میوه گرگان

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان از افتتاح بازارچه‌های عرضه سبزی و میوه و تره بار در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

تأسیس دو سازمان جدید در شهرداری سنندج

کمال کاظمی، معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری سنندج از تأسیس دو سازمان جدید در شهرداری سنندج بر اساس مصوبه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد.

کد خبر 510167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سلامت US ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 0
    خوبه