کشف سلاح و مهمات غیرمجاز در هنگ مرزی سردشت

سخنگوی نیروی انتظامی از کشف سلاح و مهمات غیرمجاز در هنگ مرزی سردشت خبر داد و گفت: مرزبانان هنگ مرزی سردشت استان آذربایجان غربی حین پایش نوار مرزی، تعدادی افراد ناشناس حامل بار قاچاق با نقض حریم مرز در حال ورود به کشور را شناسایی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مهدی حاجیان در اینستاگرام خود نوشت:

"کشف سلاح و مهمات غیرمجاز در هنگ مرزی سردشت

مرزبانان هنگ مرزی سردشت استان آذربایجان غربی حین پایش نوار مرزی، تعدادی افراد ناشناس حامل بار قاچاق با نقض حریم مرز در حال ورود به کشور را شناسای کرده که بلافاصله با اقدام‌های صورت‌گرفته یک نفر از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی تعدادی سلاح و مهمات غیرمجاز و مشروبات الکلی کشف شد. "

سردار حاجیان در پست دیگری نوشت:

"ارتباط الکترونیکی ۶۰۰ کلانتری و پاسگاه با دادسراها در طرح هوشمندسازی پلیس

فرمانده نیروی انتظامی از ارتباط الکترونیکی ۶۰۰ کلانتری و پاسگاه با دادسراها در طرح هوشمندسازی پلیس در سطح کشور خبر داد و گفت: در بحث هوشمندسازی اقدامات خوبی انجام شده است اما این کافی نیست، بایستی از تجربیات سایر کشورها، ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان نیز بهره ببریم. "

کشف سلاح و مهمات غیرمجاز در هنگ مرزی سردشت

کشف سلاح و مهمات غیرمجاز در هنگ مرزی سردشت

کد خبر 510024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 0
    مردم ایران بخصوص استانهای مرزی بایدخیلی هوشیارباشندوهرگونه موردوحرکت مشکوک رابه نهادهای اطلاعاتی،اتنظامی وانتظامی گزارش دهند،که باوجودنقشه های پنهان وآشکاردشمنان غربی وعبری وعربی،خدای ناخواسته ایران عزیزمان مانندسوریه وعراق و..‌نشودکه دیراست،باتشکر