عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم مردادماه

در این بسته خبری از افزایش سه برابری حوادث آسانسور در قزوین تا درخواست خسارت ۱۵۰ میلیارد تومانی مجری زباله‌سوز ساری و عذرخواهی شهردار از دستفروش مضروب را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

ثبت جشنواره تابستانه بافق در تقویم گردشگری کشور

سید علی نوروززاده، شهردار بافق از ثبت جشنواره تابستانه شهر بافق در تقویم رویدادهای شاخص گردشگری کشور خبر داد.

مدیریت منابع آبی برای فضای سبز شاهرود

علیرضا حاجی محمد علی، شهردار شاهرود با بیان اینکه اهمیت ویژه مدیریت منابع و مصارف آب باید در اولویت سازمان سیما و منظر قرار گیرد، اظهار کرد: با توجه به کاهش آب‌های زیر زمینی با کمبود شدید منابع آبی مواجه هستیم و این سازمان در کنار انجام اقداماتی نظیر تغییر الگوی کاشت، مدیریت توزیع و مصرف آب فضای سبز را نیز در دستور کار قرار داده است.

اجرای ۷ پروژه در منطقه یک شهرداری قدس

محمدرضا اسدی، مدیر منطقه یک شهرداری قدس از تداوم طرح ساماندهی معابر عمومی این منطقه با اجرای عملیات زیرسازی، لکه‌گیری و آسفالت ۷ معبر این منطقه خبر داد.

عذرخواهی شهردار مراغه از دست‌فروش مضروب

شهرام مروتی، شهردار مراغه از یک دست‌فروش که مورد ضرب و شتم مأموران سد معبر شهرداری این شهر قرار گرفته بود، عذرخواهی کرد.

بهسازی معابر سطح شهر فردیس

فرزین فرشاد، معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس با اشاره به جدیت شهرداری فردیس در تحقق مطالبات مردمی اظهار کرد: شهرداری فردیس همچنان و بدون توقف پروژه‌های مختلفی را جهت اجرا در نقاط مختلف شهر در دست اقدام دارد که در این میان به موضوع بهسازی معابر سطح شهر به شکل ویژه‌ای توجه شده است.

افزایش سه برابری حوادث آسانسور در قزوین

قدیر موسی‌خانی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۶۲ مورد حادثه حبس شدن در آسانسور گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد سه برابری داشته است.

اجرای پروژه‌های عمرانی اسلامشهر به ارزش ۱۸ میلیارد تومان

هادی گورابی، معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر با اشاره به اجرای فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر گفت: بودجه اختصاص یافته به فعالیت عمرانی در شاطره و مجتمع صنفی خدماتی در سال ۹۶ به ارزش ۵۰۰ میلیون بوده در حالی که در سال ۹۹ تنها در این مجتمع به ارزش ۱۸ میلیارد تومان فعالیت عمرانی انجام شده است.

درخواست خسارت ۱۵۰ میلیارد تومانی مجری زباله‌سوز ساری

محمد تا کامی، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران گفت: مجری طرح زباله‌سوز به دلیل تأخیر در پرداختی‌های شهرداری درخواست خسارت ۱۵۰ میلیارد تومانی کرده و این موضوع قرار است در سطح ملی مورد بررسی قرار گیرد.

بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسی در شهریار

بهروز کاویانی، شهردار شهریار از قابلیت بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسی در محله وائین، به عنوان دومین مدرسه در یک سال گذشته در شهریار خبر داد.

محدودیت پلیس ساختمان برای مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز

فرهاد خوگر، شهردار خلخال گفت: پلیس ساختمان متعلق به این شهرداری بدون پشتیبانی قضائی و انتظامی توان مقابله و پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق مختلف این شهر را ندارد.

کد خبر 509899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.