اعلام اسامی داوران هشتمین جشنواره «نقش تن‌پوش»

«نازنین بیاتی» به عنوان یکی از هفت عضو هیات داوری هشتمین جشنواره ملی «نقش تن‌پوش» معرفی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش، مریم کهوند، بیتا بهرامی، مهناز امیرمعز، بهنام محمدی، پیمان پاکزاد، سمیه شیخی و نازنین بیاتی به عنوان اعضای هیأت انتخاب و داوری این دوره از جشنواره معرفی شدند.

مریم کهوند عضو هیأت علمی دانشکده تجسمی دانشگاه هنر و مدیرگروه گرافیک و تصویرسازی این دانشگاه است. بیتا بهرامی قصر عضو هیأت علمی دانشکده هنر اراک، فارغ‌التحصیل دانشگاه هنر، طراح مد و لباس و رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی ارائه‌های تزئینی مد و لباس کشور است.

مهناز امیرمعز فعال حوزه مد و لباس، عضو و دبیر هیأت مدیر اتحادیه پوشاک تهران است. بهنام محمدی فارغ‌التحصیل هنر، طراح، تولیدکننده حوزه پوشاک و صاحب برند است.

پیمان پاکزاد فعال عرصه مد و لباس، تولیدکننده و صاحب برند پوشاک است. سمیه شیخی فارغ‌التحصیل دانشگاه هنر، طراح و صاحب برند شال و روسری است.

نازنین بیاتی بازیگر سینما، با سابقه طراحی لباس و صحنه در این عرصه است.

هیأت داوری دوره هشتم جشنواره نقش تن پوش ابتدا از میان بیش از هزار اثر، ۱۱۱ اثر را برای شرکت در نمایشگاه برگزیدند و در ادامه فرآیند بعد از دریافت مشاوره توسط منتخبین و اجرای نهایی آثار، به داوری آثار پرداخته و رتبه‌های برگزیده را تعیین کردند.

گفتنی است، طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، جوایز نقدی این دوره از جشنواره در هر یک از بخش‌های تی‌شرت و شال و روسری به رتبه‌های اول تا سوم به ترتیب چهار، دو و یک میلیون تومان خواهد بود. همچنین در بخش عفاف و حجاب دو اثر به عنوان شایسته تقدیر معرفی خواهند شد.

هشتمین جشنواره نقش تن‌پوش به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک تهران و خانه هنرمندان ایران همچنین با حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، معاونت فرهنگی وزارت علوم، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های هنری، ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز و به دبیری امین مختاری در تابستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 509864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.