احداث و بازسازی ۵۴ واحد مسکونی مددجویان آسیب دیده از زلزله پادنا

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: هشت میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث و بازسازی ۵۴ واحد مسکونی مددجویان آسیب دیده از زلزله پادنا، اختصاص یافت.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بهمن ماه سال گذشته زلزله شش و نیم ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری سطح زمین در حوالی سی‌سخت در مرز استان‌های اصفهان و کهکیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد که در این حادثه ۵۴ واحد مسکونی مددجویان در پادنای اصفهان صدمه خورد که از این تعداد ۴۴ مورد به طور کامل تخریب شد و ۱۰ مورد نیاز به بازسازی دارد.

وی با اشاره به خدمات ستاد بحران این نهاد و مساعدت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، افزود: با توجه به اعتبارات در دسترس، اولویت این ستاد کمک به احداث مسکن مددجویان حادثه دیده از زلزله اخیر است، مطابق با این اولویت‌ها و همکاری بنیاد مسکن برای احداث هر واحد مسکونی ۸۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض و ۱۱۰ میلیون تومان نیز تسهیلات پرداخت خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با اشاره به حمایت از مددجویان برای بازسازی خانه‌های حادثه اخیر، افزود: مبلغ ۱۰ میلیون تومان کمک نقدی بلاعوض و ۱۵ میلیون تومان تسهیلات برای بازسازی واحدهای مسکونی به خسارت دیدگان اهدا خواهد شد.

زارع با اشاره به روند پیشرفت ساخت و بازسازی واحدهای مسکونی، گفت: همه توان خود را برای اتمام پروژه طبق برنامه زمان‌بندی شده و حداکثر تا پایان سال به کار خواهیم برد و در حال حاضر کمک‌های نقدی بلاعوض برای احداث ۲۷ باب مسکن مددجویان پادنا پرداخت شده و مابقی نیز در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

کد خبر 509854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.