نقدعلی: مسئولان از بحران آب در اصفهان بی‌خبر هستند

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه مسئولان از بحران آب در اصفهان بی‌خبر هستند و انتظار می‌رود دولت منتخب حساسیت بیشتری را نسبت به موضوع داشته باشد.

حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت آب اصفهان اظهار کرد: متأسفانه مسئولان نمی‌دانند که بحران آب امروز اصفهان به مراتب از بحران خوزستان شدیدتر است؛ زیرا تا پیش از شروع بحران خوزستان، بحران شدیدی در اصفهان وجود داشت که با تدبیر مسئولان استانی و پیگیری نمایندگان برطرف شد.

وی افزود: انتظار می‌رود دولت سیزدهم نسبت به کنترل بحران‌های آب در اصفهان توجه تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کند زیرا وضعیت آب اصفهان مطلوب نیست و اعتراض بسیاری از کشاورزان و مردم این شهر را در پی داشته است.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طی هفته‌های اخیر شاهد حضور برخی معترضان در محل طرح بن بروجن همچنین تجمع برخی کشاورزان اصفهانی مقابل استانداری بودیم که با تدبیر مسئولان استان برطرف شد.

نقدعلی تصریح کرد: متأسفانه مسئولان از بحران آب در اصفهان بی خبر هستند و انتظار می‌رود دولت منتخب حساسیت بیشتری نسبت به موضوع داشته باشد.

کد خبر 509788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.