آغاز عملیات اجرایی پارک ۴ هکتاری در شیراز

شهردار منطقه دو شیراز گفت: عملیات اجرایی احداث پارک چهار هکتاری حاشیه خیابان محراب به دشت چنار آغاز شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، غلامرضا شهریاری با بیان اینکه با شناسایی فرصت‌ها در سطح منطقه دو از آن‌ها در راستای رفاه مردم استفاده خواهیم کرد، افزود: به همه تعهداتی که به مردم داده‌ایم پایبند هستیم و با کمک و اعتماد مردم دوران سازندگی شهرداری منطقه دو آغاز شده است.

وی با اشاره به برقراری تعامل با اهالی شریف این منطقه و یاوران شورا افزود: با حضور میدانی و گفتگو با مردم، تعامل بسیار خوبی با اهالی در سطح محلات برقرار شد و توانستیم فرصت‌های خوبی را ایجاد کرده و نیازهای مردم را شناسایی کنیم؛ در نهایت با شناسایی نیازهای مردم در جهت حل مشکلات قدم‌های مثبتی برداشته شده است.

شهردار منطقه دو شیراز تصریح کرد: عملیات اجرایی این پارک که توسط کارکنان شهرداری منطقه دو شیراز آغاز شده دارای مجموعه‌های رفاهی، تفریحی، ورزشی و … است که تمامی رده‌های سنی را دربرمی گیرد و ظرف مدت یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با ارائه پیشینه‌ای از این فضای شهری گفت: این زمین چند دهه به حال خود رها شده و با تجمع معتادان و بزهکاران باعث اذیت و آزار مردم می‌شد؛ به همین دلیل با مالکان اراضی توافقاتی داشتیم و عملیات اجرایی پروژه آغاز شد. در جوار این پارک مجموعه آپارتمان‌های آپادانا، مدرس، شهرک‌های دشت چنار و … قرار دارد که جمعیتی بالغ بر ۷۰ هزار نفر در آن‌ها ساکن هستند.

شهریاری با بیان اینکه این منطقه در گذشته فاقد امکانات تفریحی و ورزشی بود اظهار کرد: پس از بهره برداری از این پروژه انسان محور، اهالی این منطقه دیگر نیازی به سفرهای درون شهری به مناطق دیگر برای برخورداری از امکانات تفریحی ندارند.

کد خبر 509560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • آرش IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 0
    بله پول نفت گاز مردم استان خوزستان وکهگیلویه وبوشهر وبندرعباس باید هزینه چنین شهرهای بشه درصورتی که خودشون دررنج هست .بعد مردمش بگن بچه دهاتی یاشهرستان بی عدالتتتتتتتتی
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 0
    سلام خدمت شهردار منطقه ۲ شیراز نام پارک حاشیه ای خیابان شهدای دشت چنارطبق‌ مصوبه ای که در تاریخ‌ ۱۴۰۰/۴/۲۷در شورای اسلامی درصحن‌ شورا اجرا شد بنام پارک چنار نامگذاری شد
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    0 0
    سلام نام پارک ۴هزار هکتاری‌ درخیابان دشت چنار در صحن شورای اسلامی ۱۴۰۰/۴/۲۷بنام پارک چنار نامگذاری شد لطفا برای جهت اطلاع تمام مردم اسم پارک چنار منشر‌ کنید که همه بداند اسم این پارک بنام چنار نامگذاری شده با تشکر