ازدحام معتادان در بخش شمالی محله جوادیه/ تذکر به شهرداری و پلیس

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران درباره ضرورت تأمین امنیت در محله جوادیه تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت نظری، عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز (یکشنبه) این شورا که به صورت مجازی برگزاری می‌شود در تذکری به پلیس و شهرداری تهران خاطر نشان کرد: در محدوده غربی محله جوادیه و در حاشیه امتداد بزرگراه نواب که یارجانی نامگذاری شده نابسمانی زیادی وجود دارد. موضوعی که شماری از ساکنان این محله نیز آن را به بنده منتقل کرده و خواستار حل این معضل بودند. همانطور که می‌دانید محله جوادیه از سمت غرب به امتداد بزرگراه نواب (یارجانی) و بوستان ولایت منتهی می‌شود و در جداره این لبه در محله جوادیه نیز بوستانی دیگر ایجاد شده است.

وی ادامه داد: مدتی است که در این محدوده از قسمت شمال محله جوادیه تا انتها ازدحام معتادان متجاهر، موادفروشان و بزهکاران مشاهده می‌شود و همین موضوع مورد اعتراض اهالی این بخش از محله نیز قرار گرفته است. به گفته اهالی این موضوع بارها به پلیس گزارش شده اما به دلیل مجاورت بزرگراه با این محله معمولاً تا قبل از رسیدن پلیس مجرمان محل را ترک کرده و فرار می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نتیجه جمع‌آوری معتادان هم که چندان مورد رضایت ساکنین نبوده و بعد از چند روز این افراد و دیگر مصرف کنندگان دوباره به زیرپل، میانه بزرگراه و فضای سبز حاشیه این محله برمی‌گردند و موجب ایجاد ناامنی و احساس ناامنی برای اهالی می‌شوند.

نظری با اشاره به این که چندین مورد سرقت خرد از خودروهای سواری، درگیری و سرقت از منازل در این محدوده رخ داده که بر نگرانی اهالی افزوده است گفت: از نیروی انتظامی می‌خواهم که کانکسی برای استقرار پلیس در این محل پیش‌بینی کند و از شهرداری تهران هم می‌خواهم تا علاوه بر تأمین روشنایی و از بین بردن فضاهای بی‌دفاع در این محدوده، شرایط را برای استقرار کانکس پلیس فراهم کند تا امنیت در این محله تأمین شده و خدای نکرده با تعلل‌مان باعث نشویم که محله قدیمی و خوشنام جوادیه نیز به وضعیتی نظیر آنچه امروز در برخی محله‌ها شاهدش هستیم دچار شود.

کد خبر 509515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.