فعالیت اتوبوس‌های درون شهری در سنندج ۷۰ درصد کاهش یافت

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: فعالیت اتوبوس‌های درون شهری در سطح شهر نسبت به ایام قبل از شیوع کرونا ۷۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایمنا، امیر جمشیدنژاد با تشریح فعالیت اتوبوس‌های درون شهری در ایام قبل از شیوع کرونا گفت: در سال ۹۸ قبل از شیوع ویروس کرونا ۷۰ دستگاه اتوبوس دولتی و خصوصی روزانه نزدیک به ۳۵ هزار نفر مسافر را جابه جا می‌کرد.

وی افزود: در سه ماهه اول سال ۹۹ تعداد اتوبوس فعال در سطح شهر از ۷۰ دستگاه به ۱۰ دستگاه کاهش پیدا کرد به طوری که روزانه چهار هزار نفر مسافر جا به جا می‌شدند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج درباره فعالیت اتوبوس‌ها در سال جاری اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل روزانه حدود ۹ هزار نفر مسافر جابه جا می‌کنند.

وی با بیان اینکه جابه جایی روزانه از ۳۵ هزار نفر مسافر به حدود ۹ هزار نفر کاهش پیدا کرد، افزود: فعالیت اتوبوس‌های درون شهری در سطح شهر سنندج نسبت به ایام قبل از شیوع کرونا تا ۷۰ درصد کاهش پیدا کرد.

جمشیدنژاد خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات به رانندگان اتوبوس‌ها دو مرحله بسته‌های معیشتی به آن‌ها واگذار شده است.

وی همچنین با اشاره به پرداخت اعتبار ۵۳۰ میلیون تومانی به رانندگان ادامه داد: این مبلغ با عنوان یارانه بلیط مسافر به رانندگی که در ایام کرونا فعالیت داشته اند پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اضافه کرد: مبلغ ۳۱۳ کمک بلاعوض به تمام افراد مشغول به کار در ناوگان حمل و نقل شهر سنندج داده شد.

کد خبر 509476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.