قتل پدر به دست پسر جوان

۱۵ مصدوم در واژگونی اتوبوس، پدرکشی با ضربات چاقو، به دام افتادن اعضای باند قاچاق سلاح، قتل زن ۶۰ ساله به خاطر اختلافات خانوادگی، سقوط مرگبار سارق و سرقت کابل برق از بیمارستان‌ها را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مظفر محمدخانی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده ارتباطی سمنان به سرخه ۱۵ مصدوم برجا گذاشت.

وی افزود: این سانحه در کیلومتر هفت محور سمنان به سرخه رخ داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به اعزام تیم واکنش سریع پایگاه شهدای امدادگر در سر صحنه، تعداد مسافران اتوبوس را ۱۹ نفر عنوان کرد که ۱۵ نفر آن‌ها در این حادثه مصدوم و توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

محمدخانی ادامه داد: عملیات امدادرسانی بیش از دو ساعت طول کشید و علت وقوع حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

پدرکشی با ضربات چاقو

ابراهیم سپاس زاده، بخشدار صیدون از توابع باغملک استان خوزستان اظهار کرد: امروز پدر یک خانواده به دلیل اختلافات خانوادگی به دست پسرش به قتل رسید.

وی افزود: بعد از اختلاف و درگیری این پدر و پسر بر سر زمین کشاورزی، آنها به پاسگاه مراجعه کردند و سپس با رضایت طرفین، غائله موقتاً خاتمه یافت.

بخشدار صیدون ادامه داد: این ماجرا ادامه یافت و به یک اتفاق تلخ منتهی شد و این جوان ۲۴ ساله که از ساکنان روستای بن شوار صیدون بود پدر خود را با ضربات چاقو به قتل رساند.

سپاس زاده تصریح کرد: متهم پس از این اتفاق از روستا متواری شد که پرسنل پاسگاه انتظامی صیدون و دادگاه عمومی این بخش با همکاری مأموران انتظامی میداود وی را حین فرار به رامهرمز دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازداشت به سر می‌برد تا تحقیقات در این زمینه انجام شود و پرونده قتل تکمیل شود.

به دام افتادن اعضای باند قاچاق سلاح

محمد توحیدی، فرمانده انتظامی مهاباد اظهار کرد: پنج نفر از اعضای یک شبکه نگهداری سلاح‌های جنگی و شکاری توسط مأموران انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیر مجاز با هدف پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی مهاباد ادامه داد: مأموران این انتظامی در اجرای این طرح پنج نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

توحیدی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی (کلت کمری) به همراه یک تیغه خشاب، هشت تیر جنگی و سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، اضافه کرد: در راستای آسایش و آرامش شهروندان طرح‌های پاکسازی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیر مجاز در نوبت‌های متعدد و با تمام توان توسط این فرماندهی در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی مهاباد تاکید کرد: وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت مسلحانه است، لذا نیروی انتظامی با جدیت با قاچاقچیان سلاح و مهمات برخورد می‌کند.

قتل زن ۶۰ ساله به خاطر اختلافات خانوادگی

محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: پیرمردی که به دلیل اختلافات خانوادگی با همسرش، وی را به قتل رسانده بود توسط پلیس آگاهی البرز دستگیر شد.

وی افزود: با اعلام عوامل کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان کرج مبنی بر مرگ مشکوک خانم ۶۳ ساله در یکی مناطق این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: عوامل بررسی صحنه جرم و اداره مبارزه با جرایم جنایی، جسد زن ۶۳ ساله را که به حالت بی‌هوش و فوت شده در قسمت پذیرایی منزلش بر روی زمین افتاده بود مشاهده و در بررسی اولیه عوامل اورژانس که در محل حادثه حضور داشتند، مشخص شد فوت وی بر اثر خفگی بوده است.

نادربیگی با بیان اینکه شناسایی عامل یا عاملین جنایت و کشف حقیقت در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت و با جمع بندی مدارک گردآوری شده احتمال اینکه قاتل شوهر ۷۳ ساله مقتول باشد، تصریح کرد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان از شوهر وی و تناقض گویی در اظهارات او، ظن مأموران به این فرد معطوف که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی متهم بازداشت و تحت نظر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شوهر مقتول پس از دستگیری با مشاهده مستندات پلیس، چاره‌ای به جز اعتراف کردن نداشت، گفت: به دلیل اختلافاتی که با همسرم در رابطه با نگهداری از مادر پیرم داشتم، پس از مشاجره لفظی کنترل خود را از دست داده و با فشردن گلویش، او را خفه کردم.

سقوط مرگبار سارق هنگام فرار از صحنه جرم

علی اکبر عیسی آبادی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به سقوط سارق از طبقه چهارم، اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ استان اراک مبنی بر سقوط فردی از طبقه چهارم یک مجتمع مسکونی در شهرستان ساوه بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه از محل حادثه مشخص شد، مصدوم مردی ۴۰ ساله است که به قصد سرقت وارد یک واحد مسکونی در طبقه چهارم یک ساختمان شده که با متوجه شدن صاحب خانه، اقدام به فرار کرده و از طبقه چهارم سقوط می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: فرد مصدوم توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل و ساعتی بعد بر اثر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

سرقت کابل برق از بیمارستان‌ها

قدرت‌اله شهباز بیگی، فرمانده انتظامی شهرستان مهران استان ایلام اظهار کرد: سارق کابل‌های برق بیمارستان امام حسین (ع) شهر مهران دستگیر شد.

وی افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت کابل برق از بیمارستان امام حسین (ع) مهران، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات پلیسی رد پای یک سارق را در این زمینه شناسایی کردند.

شهباز بیگی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس با جمع‌آوری اطلاعات و مستندات لازم پس از با هماهنگی مرجع قضائی، در یک اقدام ضربتی متهم را دستگیر و به دو فقره سرقت کابل برق معترف و مقداری اموال مسروقه از وی کشف شد.‌

کد خبر 509370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.