۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
شبکه قرآن «اچ. دی» پخش می‌شود

معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما از اچ دی شدن شبکه قرآن و معارف سیما در ماه‌های آینده خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، رضا علیدادی از بخش‌های مختلف شبکه قرآن و معارف سیما از جمله استودیوهای قدر و غدیر، سرور، باکس‌های مونتاژ و آرشیو بازدید کرد و ضمن گفت‌وگو با مدیران و همکاران بخش‌های تولیدی و فنی این شبکه از اچ دی شدن شبکه قرآن و معارف سیما خبر داد.

وی ضمن ابراز خرسندیِ پیشرفت‌های فنی شبکه قرآن و معارف سیما افزود: با توجه به عملکرد مناسب و پیگیری‌های صورت گرفته، این فرایند در دستور کار قرار دارد و امید است با توجه به وجود زیرساخت‌های مناسب در استودیو و مراحل تولید برنامه که مدتهاست طبق استانداردهای حرفه‌ای در شبکه قرآن انجام شده است، بتوانیم به سرعت برای مخاطبین شبکه قرآن و معارف سیما، خروجی آنتن را با کیفیت اچ. دی ارسال کنیم.

معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما در دومین بازدید خود از شبکه قرآن و معارف سیما ضمن ابراز رضایت از ضبط اچ دی برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما گفت: در حال حاضر ۱۴ شبکه به صورت اچ دی فعالیت دارند که سه شبکه دیگر از جمله شبکه قرآن و معارف سیما با تأمین زیرساخت‌ها و آماده سازی رژی و استودیوهای آن در آینده نزدیک به آنها ملحق خواهد شد.

جواد شیخ اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به نتایج بازدید سال گذشته علیدادی از شبکه قرآن و معارف سیما گزارشی از روند دیجیتالی شدن بخش‌های مختلف شبکه ارائه کرد.

وی ضمن تشکر از تلاش همکاران معاونت فنی در طراحی و اجرای اتوماسیون صوت و تصویر اطلس گفت: در این سامانه فرایند ارسال برنامه از گروه‌های تولیدی تا پخش و اتصال آن به کنداکتور و ای پی جی/EPG (نشانگر برنامه‌ها روی صفحه تلویزیون) به راحتی و آسانی انجام می‌شود.

کد خبر 509361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.