گریزمان فقط به اتلتیکو بر می‌گردد

خروج زودهنگام گریزمان از جمع بارسلونا بسیار محتمل است اما این بازیکن تنها تمایل دارد به تیم سابقش برگردد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، مشکلات فراوان بارسلونا در بحث‌های مالی باعث شده است تا این باشگاه مجبور شود دست به فروش برخی از بازیکنان خود بزند و آبی و اناری‌ها به خوبی می‌دانند که فروش گریزمان می‌تواند راهگشا باشد.

مهاجم فرانسوی که در سال ۲۰۱۹ به تیم بارسلونا پیوست به هیچ عنوان نتوانست شرایط خوب خود در بازی‌هایش برای اتلتیکو مادرید را تکرار کند و روزهای نه چندان خوبی را پشت سر گذاشت. به این ترتیب بارسلونا مشکلی با فروش این بازیکن برای حل مشکلاتش ندارد.

در حال حاضر چند باشگاه انگلیسی و البته پاریس سن ژرمن نسبت به جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده‌اند اما خود گریزمان همچنان مایل به جدایی از بارسلونا نیست. برخی از محافل خبری اسپانیایی خبر داده‌اند که او دوست دارد در بارسلونا بماند و تنها راضی خواهد شد که به مادرید بازگردد.

باشگاه بارسلونا مدتی است که با باشگاه اتلتیکو مادرید وارد مذاکره شده است و به دنبال جابه‌جایی گریزمان با سائول نیگوئز است. البته باشگاه مادریدی هنوز چراغ مثبت خاصی نشان نداده و مشخص نیست که اینجا به جایی رخ می‌دهد یا خیر.

همچنین از سوی دیگر، دیگو سیمئونه احتمالاً مایل است تا بار سنگین گلزنی تیمش را تا حدی از روی شانه‌های سوارز بردارد و به گریزمان نیز فرصتی دوباره دهد تا بتواند یار اصلی سوارز در خط حمله باشد. انتقال گریزمان هم مخارج بارسلونا را تا حد زیادی کاهش خواهد داد و هم به مادریدی‌ها کمک زیادی می‌کند.

گریزمان در حال حاضر پس از مسی بیشترین دستمزد را در میان بازیکنان بارسلونا دریافت می‌کند و جدایی او می‌تواند با توجه به کاهش قابل توجه دستمزد مسی، راه حل بسیار خوبی برای پایان یافتن مشکلات اقتصادی کاتالان‌ها باشد.

کد خبر 509358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.