خدمات شهری با " اَپ شهروندی" ساده‌تر ارائه می‌شود

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: در سامانه اَپ شهروندی جهان نما سعی شد خدمات به شهروندان ساده‌تر و در دسترس تر ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید حمیدرضا ابطحی صبح امروز _ شنبه ۲ مرداد ماه_ در آئین رونمایی از اپلیکیشن جهان نما و تجلیل از شهروندان مشارکت‌جو، اظهار کرد: در ابتدای دوره مدیریت شهری پنجم یکی از درخواست‌های شورا و شهردار اصفهان از سازمان فاوا ایجاد بستر مناسب برای برقراری ارتباط دوسویه با شهروندان بود تا از این طریق بتوان نظرات شهروندان را شنید و از نیازهای آن‌ها مطلع شد.

وی با بیان این که مدیریت شهری پنجم در برنامه‌ریزی شهر از نظرات و نیازهای شهروندان در مناطق مختلف استفاده می‌کردند، افزود: در این راستا سامانه اَپ شهروندی جهان نما طراحی شد که کاملاً با سامانه ۱۳۷ در ارتباط بوده و نقشه محور است به طوری که شهروندان مشکلات شهری را در محل می‌توانند اطلاع دهند. البته همه سوابق برقراری ارتباط شهروندان نیز در این سامانه ثبت می‌شود.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سه مدل ارتباط با سامانه ۱۳۷ در نظر گرفته شده که شامل ثبت پیام به صورت چت، ثبت پیام مانا در اپ و ثبت پیام به صورت ناشناس است.

وی ادامه داد: اطلاعات همه تک پایه‌های سطح شهر در نقشه این اپ وارد شده و افراد می‌توانند نزدیک‌ترین مکان خدمات ارائه شده را بیابند همچنین بیشتر خدمات میز خدمت که قابلیت ارائه در گوشی هوشمند داشته در این اپ ارائه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پارک هوشمند اشاره کرد.

ابطحی تاکید کرد: در این اپلیکیشن سعی شد خدمات به شهروندان ساده‌تر و در دسترس‌تر ارائه شود؛ سازمان فاوا همواره آماده شنیدن نقطه نظرات کاربران نهایی است تا بتواند مشکلات موجود را رفع کند.

کد خبر 509319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.