بازار ارز دیجیتال امروز ۲ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین به محدوده مقاومت خط میانی خود رسیده است، اگر بتواند از این سطح عبور کند پتانسیل رسیدن به قیمت ۳۵ هزار دلار را دارد و اگر سطح مقاومتی ایفای نقش کند احتمال اصلاح در این روند وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ شنبه ۲ مردادماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۳۳ هزار و ۸۰۵ دلار، رشد ۴.۲۱ درصدی
  • اتریوم ۲ هزار و ۱۳۰ دلار
  • بایننس کوین ۳۰۲ دلار و ۴۶ سنت
  • کاردانو یک دلار و ۲۲ سنت
  • دوج کوین ۱۹ سنت
  • ریپل ۶۰ سنت
  • پولکادات ۱۳ دلار و ۴۷ سنت
  • یونی سواپ ۱۸ دلار و ۶۱ سنت
  • بیت کوین کش ۴۵۷ دلار و ۹۵ سنت
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین

تحلیل ۳۰ تیر

بازار ارز دیجیتال امروز ۲ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

واکنش به خط حمایتی و بازگشت دلیل اصلی مثبت شدن بیت کوین در ۲۴ ساعته اخیر است.

(تحلیل‌ها نظر تحلیلگر بوده و مبنای معاملات شما نباید قرار بگیرد، سلب مسئولیت)

تحلیل ۲ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۲ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین به محدوده مقاومت خط میانی خود رسیده است، اگر بتواند از این سطح عبور کند پتانسیل رسیدن به قیمت ۳۵ هزار دلار را دارد و اگر سطح مقاومتی ایفای نقش کند احتمال اصلاح در این روند وجود دارد.

اخبار مهم

شرکت پس پرداخت زیپ خدمات معامله ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد

شرکت پس پرداخت زیپ می‌خواهد طی ۱۲ ماه آینده خدمات معاملاتی ارزهای دیجیتال را در استرالیا و آمریکا ارائه دهد. پیتر گری، هم‌بنیان‌گذار زیپ گفت پشتیبانی از خدمات معاملاتی ارزهای دیجیتال و ارائه یک کیف پول دیجیتال یکی از درخواست‌های مهم مشتریان این شرکت بوده است. ارزش بازار این شرکت ۴.۱ میلیارد دلار است. زیپ از جمله شرکت‌هایی است که مشتریانش می‌توانند ابتدا خرید کنند و هزینه‌ها را بعداً پرداخت کنند.

رشد ۳ برابری سرمایه‌گذاران بیت کوین در آمریکا طی ۳ سال اخیر

نتایج نظرسنجی شرکت گالاپ نشان می‌دهد آگاهی، علاقه و مقدار سرمایه‌گذاری افراد جوان در آمریکا طی ۳ سال گذشته افزایش یافته و شمار هولدرهای بیت کوین از دو درصد در ۲۰۱۸ به شش درصد در ژوئن ۲۰۲۱ رسیده است. در این نظرسنجی منظور از سرمایه‌گذار، افرادی هستند ۱۰ هزار دلار یا بیشتر در سهام، اوراق قرضه یا صندوق‌های مشترک سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

بر طبق این نظرسنجی، سرمایه‌گذاری افراد زیر ۵۰ سال هم سه برابر شده و طی سه سال گذشته از سه درصد به ۱۳ درصد رسیده است. البته افزایش سرمایه‌گذاری در بین افراد بالای ۵۰ سال به چشم می‌خورد و مقدار آن از یک درصد به ۳ درصد رسیده بود.

بیش از ۷۰۰ دستگاه خودپرداز بیت کوین در فروشگاه‌های سرکل کی آمریکا نصب شد

بیت کوین دیپوت، بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌دهنده دستگاه خودپرداز بیت کوین، اعلام کرده است که بیش از ۷۰۰ دستگاه خودپرداز را در قالب یک همکاری جدید در فروشگاه‌های سرکل کی Circle K و در ۳۰ ایالت آمریکا نصب کرده است. شرکت بیت کوین دیپوت مدعی است که بیش از ۳۵۰۰ دستگاه خودپرداز ارزهای دیجیتال در سراسر ایالات‌متحده و کانادا نصب کرده که به مشتریان امکان خرید بیش از ۳۰ ارز دیجیتال می‌دهد.

السالوادوری‌ها علیه قانون بیت کوین دست به تظاهرات زدند

پس از آنکه نجیب ابوکیله، رئیس‌جمهور السالوادور، طرحی را به تصویب رساند که بیت کوین از ماه سپتامبر (شهریور) در این کشور به‌عنوان پول قانونی شناخته می‌شود، مخالفت‌ها با این طرح شروع شد. مردم در نظرسنجی‌ها نارضایتی خود را نسبت به طرح اعلام کرده و حال به خیابان‌ها آمده‌اند تا اعتراض خود را به شیوه دیگری اعلام کنند. بر اساس ویدیوهایی که روزنامه لاپرنسا گرافیکا La Prensa Gráfica منتشر کرده، تظاهرکنندگان پوسترهایی با جملاتی نظیر «مبارزه علیه رژیم ابوکیله» و «نه به بیت کوین» در دست داشته‌اند. یک جنبش چپ که سازمان‌دهی این تظاهرات را بر عهده داشته در بیانیه خود گفته است که این قانون بدون مشورت با مردم، فی‌البداهه و بدون مطالعات فنی به تصویب رسیده است.

بلاک‌فای به فروش اوراق بهادار ثبت‌نشده متهم شد

مقامات قانونی ایالت تگزاس، پلتفرم وام‌دهی مبتنی بر ارزهای دیجیتال بلاک‌فای را متهم به فروش اوراق بهادار ثبت‌نشده کرده‌اند. اگر قاضی این اتهام را تأیید کند، این پلتفرم ممکن است با خطر توقف فعالیت مواجه شود. گفتنی است مقامات ایالت‌های نیوجرسی و آلاباما نیز پیش از این نیز نسبت به عملکرد این شرکت در زمینه وام‌دهی حساس شده و پرونده‌هایی علیه این شرکت در این دو ایالت نیز باز شده است.

رزرو بنک اولین گام‌ها را برای ایجاد یک ارز دیجیتال ملی در هند برداشت

رزرو بنک هند مطالعات خود را در زمینه توسعه یک ارز دیجیتال ملی آغاز کرده است. این بانک به دنبال روش‌هایی برای آزمایش این ارز است که خللی در حوزه بانکی این کشور ایجاد نکند. تی‌رابی سانکار، معاون رزرو بنک، در یک سخنرانی اعلام کرد که وجود ارزهای دیجیتال خصوصی و خطرات ناشی از آن، ضرورت توسعه یک ارز دیجیتال ملی را بیش از پیش به موضوعی مهم و ضروری تبدیل می‌کند. به گفته او توسعه CBDC می‌تواند به مردم همان کاربردهای ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین را اعطا کند بدون آنکه آنان را با نوسانات زیاد متضرر سازد.

مدیرعامل بزرگ‌ترین بانک سوئیس: مشتریان در خصوص سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال ترس از دست دادن دارند

رالف هامرز، مدیرعامل بانک یوبی‌اس که بزرگ‌ترین بانک کشور سوئیس به‌حساب می‌آید در مصاحبه با بلومبرگ گفته است که مشتریان در حال بررسی گزینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری هستند و در خصوص سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، ترس از دست دادن یا همان فومو FOMO وجود دارد. با این حال او هشدار داده که ارزهای دیجیتال همچنان یک دارایی آزمایش نشده هستند و افراد باید با احتیاط در این حوزه عمل کنند.

خواننده معروف رپ آمریکایی تحت تأثیر کنفرانس B Word بیت کوین خرید

باستا ریمز Busta Rhymes، رپر معروف آمریکایی امروز صبح توییت کرد که از حالا به صورت رسمی بیت کوین خریداری کرده و نگه‌داری می‌کند. او می‌گوید پس از تماشای کنفرانس B Word با حضور ایلان ماسک، کیتی وود، جک دورسی مصمم به خرید بیت کوین شده و آن را عملی کرده است. این رپر مشهور همچنین می‌گوید که حالا به دنبال خرید اتریوم است. ریمز در روزهای گذشته نیز در توییترش درباره ارزهای دیجیتال از دنبال کنندگانش سوالاتی پرسیده بود و حتی جک دورسی از شرکت توئیتر و مایکل سایلور از شرکت مایکرو استراتژی هم به او در این باره توضیح داده بودند.او همچنین امروز توییت کرد که تحت تأثیر سخنان ایلان ماسک درباره انحصار دولت‌ها بر خشونت قرار گرفته و او را با توجه به اتفاقات کنونی دنیا در فکر فرو برده است.

مدیرعامل آرک اینوست استفاده از ارز دیجیتال برای بازار حواله را پیشنهاد کرد

کیتی وود، مدیرعامل و مدیر ارشد سرمایه‌گذاری آرک اینوست ARK Invest در رویداد B Word با اشاره به کارمزد و هزینه‌های بالای کنونی در بازار حواله‌ها، پیشنهاد کرد که در این برای بازار کاهش هزینه‌ها از ارزهای دیجیتال و بیت کوین استفاده شود. او گفت که بازار ۷۰۰ میلیارد دلاری حواله‌ها در سراسر جهان، سالانه وجوه زیادی را به دلیل هزینه بالای ارسال حواله‌ها از دست می‌دهد و با استفاده از ارزهای دیجیتال می‌توان کارمزدها را کاهش داد و این بازار را جذاب‌تر کرد. لازم به ذکر است که در حال کارمزد حواله‌ها به ازای انتقال هر ۱۰۰ دلار می‌تواند تا ۳۰ درصد نیز برسد و از همین رو همواره از ارزهای دیجیتال به عنوان جایگزینی برای آن‌ها سخن به میان آمده است.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 509313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.