پیام تسلیت مسئولان سیاسی کشور به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام نمازی

جمعی از شخصیت های کشوری و لشکری در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام نمازی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نمازی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز -شنبه دوم مردادماه- بعد از چند روز بستری بودن در بیمارستان بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا، دار فانی را وداع گفت.

جمعی از مقامات نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حسن نمازی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

در متن پیام سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است: «حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نمازی، روحانی بزرگواری بود که سراسر عمر بابرکت خود را در خدمت به اسلام ناب و انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) طی کرد. بی‌شک خدمت خالصانه و همت والای آن عزیز برای همیشه در دفتر خاطرات ثبت و ضبط و برای آن بزرگوار باقیات صالحات خواهد ماند.»

پیام تسلیت رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور

سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی نوشت: «حجت الاسلام نمازی، روحانی بزرگواری بود که سال‌های پربرکت عمر خود را در راه نشر و بسط معارف دین اسلام، انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی در نیروهای مسلح طی کرد و اقدامات تأثیرگذار و ماندگاری در حوزه تقویت ایمان و باورهای دینی، الگوپذیری نسل جوان و شناساندن اسلام ناب محمدی از خود به یادگار گذاشت. یقین دارم زحمات و خدمات ارزشمند وی در راه خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی، ذخیره اخروی ارزشمندی برای این فقید سعید خواهد بود.»

پیام تسلیت رئیس اداره عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

در متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس اداره عقیدتی سیاسی وزارت دفاع هم آمده است: «اینجانب مصیبت فقدان این عالم بزرگوار، پرتلاش و محبوب را به جامعه روحانیت، همه دوستان و آشنایان و همکاران، به ویژه به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و خانواده عزادار تسلیت می‌گویم. از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان محترم صبر و سکینه مسألت می‌کنم.»

کد خبر 509310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.