بهبود کیفیت خواب با Sleepbuds II+ مشخصات و قیمت

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت بوز اسلیپ، بادز جدید خود را در هند عرضه کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت بوز اخیراً محصول جدید خود که به فناوری TWS مجهز است و Sleepbuds II نام دارد را در بازار هند عرضه کرده است. این محصول در ماه سپتامبر سال گذشته وارد بازار ایالات متحده آمریکا شده بود و هم اکنون در هند عرضه شده است.

Sleepbuds II یک ایربادز معمولی نیست و فقط برای پخش موسیقی یا پادکست طراحی نشده است بلکه به منظور بهبود کیفیت و کمیت خواب کاربران تولید شده است بنابراین کاربران با استفاده از این گجت خواب بهتری را تجربه خواهند کرد. گجت ذکر شده با استفاده از برنامه Bose به خوبی عمل می‌کند، به فناوری TWS مجهز است و گواهی IPX4 را دریافت کرده است به همین دلیل در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

محصول جدید شرکت Bose دارای کیس شارژ آلومینیومی است در حالی که خود ایربادزها از جنس پلاستیک است. شرکت سازنده اعلام می‌کند که با هر بار شارژ کردن این ایربادزها می‌توان بیش از ۱۰ ساعت از آن‌ها استفاده کرد، اما شارژ کردن محصول تقریباً ۶ ساعت زمان لازم دارد. با استفاده از کیس شارژ نیز می‌توان به مدت ۳۰ ساعت بیشتر از محصول ذکر شده استفاده کرد.

Sleepbuds II با استفاده از برنامه Bose Sleep عمل می‌کند و می‌تواند بیش از ۵۰ موسیقی را پخش کند و محیط آرام‌بخشی را ایجاد کند. کاربران می‌توانند موسیقی‌ها یا صداهای مورد علاقه خود از برنامه دانلود کنند و آن را با استفاده از ایربادز شرکت بوز پخش کنند. Sleepbuds II در رنگ سفید و با قیمت ۳۰۷ دلار در بازار هند در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

محققان شرکت بوز به منظور بررسی عملکرد محصول جدید خود مطالعه جدیدی انجام دادند. همه افراد شرکت کننده در مطالعه معتقد بودند که Sleepbuds II به بهبود کیفیت خواب آن‌ها کمک شایانی کرده است و صداهای آزاردهنده محیط را به میزان قابل توجهی کاهش داده یا از بین برده است.

کد خبر 509255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.