احتمال صدرنشینی «پیر» در گیشه آمریکا

طبق پیش‌بینی‌ها اثر جدید ام نایت شیامالان به نام «پیر» صدرنشین این هفته گیشه آمریکا خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از فوربز، در چند هفته اخیر در سینمای هالیوود به طور مرتب فیلم‌هایی در ژانرهای مختلف اکران شده است و در این هفته نیز فیلم سینمایی «پیر» به کارگردانی ام نایت شیامالان در آمریکا اکران شده که با استقبال روبرو شده است. این فیلم در افتتاحیه روز پنجشنبه ۱.۵ میلیون دلار فروخته است.

«پیر» که با ۱۸ میلیون دلار هزینه تولید، ساخته شده است؛ اثر جدید دلهره آور شیامالان است که بر اساس رمان گرافیکی قلعه شن ساخته پیر اسکار لوی و فردریک پیترز ساخته شده‌است. فیلم و رمان در مورد گروهی از گردشگران است که به ساحلی رازآلود می‌رسند. این ساحل باعث می‌شود که سن آن‌ها به سرعت افزایش پیدا کند. انتظار می‌رود فیلم «پیر» تا روز جمعه ۶.۵ میلیون دلار و تا پایان هفته به فروش ۱۵ میلیون دلاری برسد.

اگر این پیش‌بینی‌ها درست باشد، اثری از ام نایت شیامالان برای ششمین بار در هفته اول اکران جایگاه نخست گیشه را تصاحب می‌کند. پیش از این فیلم‌های او به نام‌های «حس ششم»، «نشانه ها»، «روستا»، «شکافته» و «شیشه» در هفته اول صدرنشین گیشه شده بوده اند. البته باید متذکر شد در گیشه‌ای که مملو از فیلم‌های بِرند و شناخته شده است، «پیر» یک اثر نو و اورجینال است. البته فروش این فیلم کمترین فروش افتتاحیه در بین آثار شیامالان خواهد بود. فیلم دیگری از او در سال ۲۰۰۶، ۱۸ میلیون دلار فروخته بود.

انتظار می‌رود فیلم سینمایی «چشمان مار» نیز با فروش ۵ میلیون دلاری در روز جمعه تا پایان هفته به ۱۲.۵ میلیون دلار برسد و جایگاه دوم را تصاحب کند. انتظار می‌رود فیلم ابرقهرمانی «بیوه سیاه» هم در هفته سوم کاهش فروش ۶۰ درصدی داشته باشد و با ۱۰ میلیون دلار به رتبه سوم برسد. این در حالی است که «هرج و مرج فضایی ۲»، صدرنشین هفته گذشته آمریکا به نظر می‌رسد به رتبه‌های پایین‌تر این هفته سقوط کند.

کد خبر 509191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.