به‌روزرسانی سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان گفت: سامانه ارتباطات مردمی و مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری به آدرس ۱۳۷.semnan.ir جهت تسهیل کار شهروندان در ثبت و پیگیری درخواست آنان به‌روزرسانی شده است.

وحید پرویزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مهمترین ارکان کسب موفقیت در هر دستگاه، میزان ارتباط شهروندان با سازمان و حوزه مربوطه است که اغلب به واسطه تبلیغات گسترش می‌یابد اما در حقیقت آنچه بیشترین نقش را در حفظ این ارتباط دو سویه و متقابل ایفا می‌کند، سطح پاسخگویی و کیفیت ارائه خدمات است که سامانه ۱۳۷ برای تحکیم ارتباط میان شهروندان و شهرداری و رفع مشکلات شهری تلاش می‌کند.

وی افزود: با توجه به راه اندازی مجموعه سامانه‌های خدمات الکترونیکی شهرداری تحت عنوان «سمنان من»، سامانه ۱۳۷ شهرداری نیز با لحاظ کردن برخی نیازمندی‌های عملکردی و ایجاد تناسب ظاهری با سایر سامانه‌های موجود به‌روزرسانی شد که امیدواریم این اقدام موجب افزایش رضایت‌مندی و مشارکت شهروندان در پیگیری و رفع معضلات شهری باشد.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات شهرداری سمنان تصریح کرد: شهروندان برای استفاده از سامانه ۱۳۷ شهرداری می‌توانند به آدرس ۱۳۷.semnan.ir مراجعه کرده و درخواست‌های خود را به صورت آنلاین و غیرحضوری در زمینه‌های مختلف پیش بینی شده مطرح و نتایج پاسخ خود از مدیریت شهری را در همین سامانه رصد کنند.

وی با بیان این که شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۳۷ نسبت به ثبت بازخورد خود از هر یک از خدمات دریافت شده اقدام کنند، خاطرنشان کرد: این نظرات مستقیماً در ارزشیابی و عملکرد مناطق و سازمان‌های شهرداری و بهره گیری در اصلاح روند پیگیری درخواست‌های مردمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 509186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.