بازار هفتگی و مراکز تفریحی تالش تعطیل شد

شهردار تالش گفت: به دلیل قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز کرونا، بازار هفتگی (پنجشنبه بازار ) و تمام اماکن تفریحی، گردشگری، پارک‌ها و طرح های ساحلی این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

شهرام غنی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و به دلیل قرار گرفتن شهرستان تالش در وضعیت قرمز، بازار هفتگی (پنجشنبه بازار) و تمام مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها، طرح‌های ساحلی گیسوم و قروق، پارک جنگلی سیاه‌داران و سورتمه ریلی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل تشدید بیماری کرونا در تالش از پذیرایی گردشگران و مسافران تابستانی در این شهر معذوریم و امیدواریم پس از عادی شدن شرایط میزبان خوبی برای همه هموطنان باشیم.

شهردار تالش تاکید کرد: شهرداری از ورود، چادر زدن و اتراق افراد در فضای سبز شهری جلوگیری خواهد کرد و از شهروندان انتظار داریم در این راستا با این نهاد همکاری کنند.

وی با بیان این که معابر شهری روزانه به صورت مستمر، شستشو و پاکسازی می‌شود، خاطرنشان کرد: شهرداری تالش به مقدار کافی انواع مواد ضدعفونی کننده سطوح را در اختیار دارد که در صورت درخواست و نیاز، ادارات، اماکن دولتی و خصوصی را با یک تانکر ۱۰ هزار لیتری ضدعفونی خواهد کرد.

غنی‌زاده یادآور شد: شهرداری تالش به منظور آگاه‌سازی بیشتر شهروندان در جهت پیشگیری و مراقبت در مقابله با ویروس کرونا، بنرهای آموزشی در این شهر نصب کرده و در فضای مجازی نیز به صورت مرتب اطلاع‌رسانی می‌کند.

وی افزود: شهروندان برای حفظ سلامت خود و دیگران با رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از تجمع در مکان‌های تفریحی از مراجعه حضوری به ادارات به ویژه شهرداری خودداری کرده و در صورت امکان انجام کارهای اداری خود را از طریق سامانه الکترونیکی و فضای مجازی پیگیری کنند.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 509183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.