افتتاح بیش از ۷۰ پروژه شهری در طرح «عید تا عید»/افزودن ۴۵ اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی

شهردار اصفهان گفت: بیش از ۷۰ پروژه شهری در طرح عید تا عید (عید قربان تا عید غدیر خم) با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه دوم مردادماه ۱۴۰۰_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خم، اظهار کرد: در آستانه عید سعید غدیر خم پروژه‌های زیادی به همت مناطق ۱۵ گانه، سازمان‌ها و بخش‌های مختلف شهرداری افتتاح خواهد شد.

وی افزود: بار دیگر ۴۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان اضافه خواهد شد که ۲۰ دستگاه از شرکت اسکانیا و ۲۵ دستگاه از شرکت ایران خودرو دیزل خریداری شده تا یکی از اقدامات تکمیلی پیرو خرید و بازسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان انجام شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در طرح عید تا عید (عید قربان تا عید غدیر خم) بیش از ۷۰ پروژه شهری با مجموع اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شود و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: یکی از پروژه‌های مهمی که درخواست ۳۰ ساله شهروندان به شمار می‌رفت، میدان شهدای هسته‌ای (پینارت) بود که علیرغم وجود تمام مشکلات در این دوره مدیریت شهری همراه با ساماندهی و احداث سه خیابان اصلی منتهی به میدان شامل خیابان‌های ارغوانیه، روشن دشت و انتهای خیابان سلمان فارسی احداث و تکمیل شده است.

نوروزی خاطرنشان کرد: پروژه میدان شهدای هسته‌ای با همت والای شهرداری منطقه چهار و همکاری شهروندان احداث شده و به زودی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در این ایام پارکینگ اردیبهشت و خیابان شهید کلاهدوزان در ادامه خیابان اردیبهشت در منطقه یک شهرداری اصفهان افتتاح خواهد شد، گفت: برای آزادسازی این دو پروژه در قلب شهر که به لحاظ ترافیکی از اهمیت زیادی برخوردار است، تلاش‌های زیادی شد از این رو از شهروندان به جهت همکاری در آزادسازی‌ها و تلاش مدیر و کارکنان شهرداری منطقه یک قدردانی می‌کنم.

شهردار اصفهان ادامه داد: به زودی پروژه‌هایی در زمینه تصفیه پساب، ساخت مخازن و انتقال پساب برای آبیاری فضای سبز در مناطق ۱۵ گانه شهر افتتاح خواهد شد.

وی ایستگاه آتش نشانی و چند بوستان در منطقه هشت، افتتاح یک خیابان در سپاهان شهر و تعدادی دیگر از طرح‌ها در منطقه پنج را از دیگر پروژه‌هایی برشمرد که در ایام عید تا عید به بهره‌برداری می‌رسد.

نوروزی با اشاره به افتتاح پروژه بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان تا چند روز آینده، خاطرنشان کرد: این پروژه با تمام امکانات و فضایی مطلوب محل بسیار مناسبی برای فروشندگان و خریداران گل است.

کد خبر 509126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.