۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۵
کتاب "فصل صعود" رونمایی شد

کتاب "فصل صعود" خبرگزاری ایمنا که با حضور شهردار و رییس شورای شهر اصفهان رونمایی شد، یک نقشه راه مطمئن برای توسعه هرچه بیشتر این خبرگزاری است.

میلاد مرتجی، مدیر مدرسه رسانه ایمنا درباره کتاب "فصل صعود"، گفت: کتاب فصل صعود به دنبال این است که استراتژی‌ها، اقدامات و گام‌های اجرایی که خبرگزاری ایمنا در چهار سال گذشته انجام داده است را به تصویر بکشد.

وی افزود: از سویی در این کتاب نوعی مدیریت دانش تحت این عنوان که ایمنا کجا قرار داشته است و چگونه به این نقطه رسیده، چه اقداماتی انجام داده و چه برنامه‌ریزی هایی در آن اتفاق افتاده را ارائه کرده است.

مدیر مدرسه رسانه ایمنا ادامه داد: این کتاب سه فصل دارد. فصل نخست آن درباره برنامه‌ریزی ها و تحقیقاتی است که برای رشد ایمنا متناسب با موقعیت آن انجام شد.

مرتجی با اشاره به فصل دوم این کتاب تصریح کرد: فصل دوم شرح اتفاقات و رخدادهایی است که خبرگزاری ایمنا رقم زده است. از طرفی در این فصل قدم‌هایی که ایمنا برداشته را نیز می‌توان ملاحظه کرد.

وی خاطرنشان کرد: در فصل سوم به صورت نموداری آنچه ایمنا به دست آورده نشان داده شده است. در این کتاب به همه بخش‌های مختلف خبرگزاری از تحریریه تا چند رسانه‌ای، شبکه‌های اجتماعی، آموزش و اداری نیز نگاه شده است.

مدیر مدرسه رسانه ایمنا با اشاره به هدف از تنظیم این کتاب، گفت: کتاب فصل صعود می‌تواند راهنمایی برای مدیریت آینده این خبرگزاری باشد، تا بدانند که ایمنا چه مسیری را طی کرده و بر همین اساس بتوانند از اطلاعات و داده‌هایی که در این کتاب به آنها داده شده برای توسعه بیشتر خبرگزاری استفاده کنند.

کد خبر 509106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.