خانواده ایمنا به تکالیف انسانی و دینی خود عمل کرد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همه افتخارات و ارتقای کمی و کیفی ایمنا که در سال‌های اخیر دیده‌ایم، تکالیف انسانی و دینی اعضای این خانواده بوده است؛ آن‌ها نباید در این مسیر توقف کرده و باید همچنان در مسیر رشد خود به پیش بروند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی شامگاه گذشته (پنج‌شنبه) در مراسم اختتامیه جشنواره خبری خبرگزاری ایمنا و رونمایی از کتاب «فصل صعود» این خبرگزاری، اظهار کرد: خرسندم که در کنار خانواده ایمنا هستم، کسانی که در چهار سال گذشته همواره در کنار ما بودند و تلاش کردند که به بهترین شکل ممکن در قامت یک رسانه ایفای نقش کنند. روزها و زمان‌ها سپری شد و امروز جمع شدیم تا کارنامه چهار ساله ایمنا را در فصل صعود به تماشا بنشینیم.

وی افزود: وقتی گذشت زمان را مرور می‌کنیم و می‌بینیم که چهار سال گذشته را با افتخار پشت سر گذاشته‌ایم، خدا را بابت همه نعمت‌ها و توفیقاتی که به ما ارزانی کرد شکر می‌گوئیم؛ همچنین از همراهی‌ها و مساعدت‌های شبانه‌روزی مدیر مسئول، سردبیر و سایر اعضای خانواده بزرگ خبرگزاری ایمنا تشکر می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اگر گاهی در طول خدمتگزاری به دلیل خستگی، فشار کاری و شرایطی که در آن قرار گرفته بودیم، نتوانستیم به خواسته خبرنگاران توجه کنیم که نهایت عذرخواهی را می‌کنم، تصریح کرد: همه ما مسئول و مأمور به این هستیم که هم خوب کار کنیم هم کار خوب بکنیم؛ مهم نیست در چه نقشی قرار داریم، در هر نقشی که هستیم باید تلاش و کوشش خود را برای ایفای مطلوب آن به کار گیریم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌گاه اجازه نداریم در هیچ زمانی مسیر روبه رشد خود را در جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم فراموش کنیم، خاطرنشان کرد: وقتی یک خبرنگار پا را از وظایف قانونی خود فراتر گذاشته و بیش از آنچه ساعات کاری او است، برای رفع مشکلات مردم و انتشار اخبار تلاش می‌کند، ایثار و از خودگذشتگی کرده است زیرا می‌داند وقتی می‌تواند با فعالیت خود منشأ خدمت باشد، صحنه را ترک نخواهد کرد.

نصراصفهانی خطاب به اعضای خانواده ایمنا، ادامه داد: هر کدام یک از شما در نقش عکاس، خبرنگار یا دیگر اصحاب رسانه که نسبت به نقش خود واقف بوده و تلاش می‌کند با دریافت یک خبر و حضور در صحنه پیگیری و مطالبه‌گری، گرفتاری مردم را رفع و مانند آنچه در خبرنگاران ایمنا دیدیم، موضوعات را به سامان برساند، این از خودگذشتگی را به ظهور رسانده است.

وی افزود: همه موظف به این هستیم که هرروز بهتر از دیروز ایفای وظیفه کرده و هر مسلمانی دو روز مثل هم داشته باشد حتماً زیان‌کار است، گفت: همه افتخارات و ارتقای کمی و کیفی ایمنا که در سال‌های اخیر دیده‌ایم، تکالیف انسانی و دینی اعضای این خانواده بوده است؛ آن‌ها نباید در این مسیر توقف کرده و باید همچنان در مسیر رشد خود به پیش بروند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان هرچه پیش می‌رویم، انتظارات جامعه از رسانه بیشتر می‌شود و توقعی که چهار سال پیش داشتند با آنچه امروز مطرح می‌شود، متفاوت است، گفت: خبرگزاری ایمنا در این مسیر از خداوند بزرگ مدد گرفته و با همراهی مسئولان و تلاش، کوشش و نبوغی که در تک تک اعضای آن وجود دارد، مسیر صعود را می‌پیماید.

وی اضافه کرد: در چهار سال گذشته همواره به اصحاب رسانه توجه داشتیم و در بودجه سالیانه، آنچه از شورا برای رسانه‌های شهرداری مطرح می‌شد کارشناسی بود، ما نیز با اعتماد به کار کارشناسی در این زمینه، چندان در این مسیر متوقف نشدیم و ردیف بودجه‌های لازم را تصویب کردیم.

نصراصفهانی با بیان اینکه این دوره از مدیریت شهری سال‌های بسیار خوبی برای سازگاری با اصحاب رسانه بود. خاطرنشان کرد: برای ارتقای زیرساخت رسانه‌های وابسته به شهرداری اصفهان تلاش بسیاری شد تا دغدغه آن‌ها کمتر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دغدغه‌هایی که اصحاب رسانه داشتند را به شهردار اصفهان منتقل و سعی کردیم در راستای بهبود حقوق و رفاهیات مجموعه رسانه‌ای شهرداری، تا حد امکان به لحاظ قانونی منعطف عمل کرده و پاسخگوی مطالبه بحق آنان باشیم.

وی تصریح کرد: غالب فعالان عرصه خبری در ایمنا، جوان و آینده‌دار هستند لذا باید آینده را برای خود ساخته و نسبت به آن امیدوار باشند؛ تلاطم روزگار نباید آنان را به ساحل سکون بفرستد و باید در طوفان و موج حوادث خود را قرار دهند که یقیناً با این رویکرد، اگر به خود و آینده‌ای که دارند امیدوار باشند، اتفاقات بزرگی رخ می‌دهد.

کد خبر 508992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.