مخاطبان خبرگزاری ایمنا در طول ۴ سال بیش از ۲۷ برابر شده است

سردبیر خبرگزاری شهر و شهروندی ایران (ایمنا) گفت: در سال ۱۳۹۶، تعداد مخاطبان این خبرگزاری یک میلیون و ۱۲۸ هزار نفر بود که این تعداد در سال ۱۳۹۹ به ۳۰ میلیون نفر رسید. همچنین میزان بازدید از چهار میلیون در سال ۹۶ به ۹۳ میلیون در سال ۹۹ افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا محمدی، عصر روز پنجشنبه _ ۳۱ تیرماه_ در جشن خبرگزاری ایمنا با عنوان "فصل صعود"، اظهار کرد: در شهریورماه ۹۶ و پس از انتخابات از طرف تیم مدیریت شهری جدید اصفهان پیشنهاد سردبیری خبرگزاری ایمنا به بنده داده شد، کار مشکلی بود که پس از ۹ سال از خبرگزاری ایسنا جدا شوم، اما برای ادای دین به شهر و حمایت از لیستی که به آن رأی داده بودم وظیفه خود دانستم که این مسئولیت را بپذیرم.

وی افزود: در آن زمان مدیر عامل خبرگزاری ایسنا با بنده تماس گرفت در حالی که حتی نام خبرگزاری ایمنا را هم نشنیده بود از من خواست در ایسنا بمانم، اما در نهایت به ایمنا آمدم و تلاش کردم تا نام این خبرگزاری بیش از پیش به همگان شناسانده شود.

سردبیر خبرگزاری ایمنا گفت: چهار سال با فراز و نشیب‌های بسیار پشت سر گذاشته شد و با برنامه‌ریزی تلاش کردیم موانع برداشته شود و نسبت به سنگ اندازی‌ها بی اعتنا بودیم. سال ۱۳۹۷ با راه اندازی مدرسه رسانه ایمنا تحولی عظیم در سرمایه‌های این خبرگزاری ایجاد شد.

وی افزود: سال ۱۳۹۸ نیز پس از ریبرندینگ خبرگزاری ایمنا، حرکت جدید به سمت کشوری شدن آغاز شد.

محمدی با بیان اینکه تا پایان سال ۹۹، دفاتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در ۱۳ کلانشهر و شهرهای ایران فعال شد، افزود: در سال ۱۳۹۶، میزان مخاطب خبرگزاری یک میلیون و ۱۲۸ هزار نفر بود که این تعداد در پایان سال ۱۳۹۹ به ۳۰ میلیون نفر یعنی بیش از ۲۷ برابر رسید؛ همچنین میزان بازدید از خبرگزاری از حدود چهار میلیون در سال ۹۶ به ۹۳ میلیون بازید در پایان سال ۹۹ افزایش یافت.

وی تصریح کرد: این اهداف با تفکر روشن و حمایت مدیریت شهری به دست آمد؛ نگاه شهردار و شورای شهر اصفهان به رسانه، بزرگ بود و هر تلاشی را تشویق و حمایت کردند.

محمدی افزود: خوشبختانه آقای حجتی از دل رسانه برخواسته بود و از تک تک ایده‌های اتاق فکر ایمنا حمایت و پشتیبانی کرد.

وی از تلاش تک تک کسانی که در ایمنا فعالیت کردند تشکر کرد و ادامه داد: هر کسی در این مسیر آجری روی آجرهای خانه ایمنا گذاشته قطعاً در استحکام پایه‌های آن نقش داشته است.

سردبیر خبرگزاری ایمنا گفت: ایمنا امروز در رتبه ۱۹۱ الکسا ایستاده است، البته باز هم راه طولانی را در پیش دارد، امید است آیندگان نیز این راه را ادامه دهند، امروز از کتاب ایمنا که نقشه راه آن است و نشان می‌دهد که ایمنا چگونه درخشید رونمایی می‌شود، این چهار سال پر از تجربه بود و در این راستا از تلاش همکاران و حمایت مدیریت شهری سپاسگزارم.

کد خبر 508990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.