به دام افتادن شکارچی خطرناک زنان

زندگی دوباره زن سالمند، دستگیری عاملان ترور پلیس، بازداشت جوان شرور، حکم زن خائن و مرگ یک مرد بر اثر برخورد قایق موتوری را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: یک مادربزرگ ۸۰ ساله که دچار ایست قلبی تنفسی شده بود، پس از احیای قلبی و بازگشت به زندگی، راهی بیمارستان شد.

پیمان اسدی افزود: این خانم که به دلیل سرگیجه به مطب پزشکی مراجعه کرده بود ناگهان دچار ایست قلبی تنفسی شد و پزشک مطب و پس از آن امدادگران اورژانس که به محل اعزام شده بودند عملیات احیای قلبی - ریوی را بر روی بیمار انجام دادند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه علائم حیاتی بیمار بازگشت و وی را به بیمارستان پیروز لاهیجان منتقل کردند.

دستگیری عاملان ترور ۲ پلیس

یک مقام ارشد انتظامی گفت: این دو فرد به بهانه مشکلات آبی بامداد امروز با استفاده از سلاح شکاری ساچمه‌ای به سمت مأمور پلیس این شهرستان تیر اندازی کردند که خوشبختانه مشکل خاصی برای پلیس به وجود نیامد.

روح‌الله بیگدلی اظهار کرد: به دنبال تیراندازی به سمت مأموران پلیس بلافاصله مراتب در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طی عملیات تخصصی و پلیسی در کمتر از شش ساعت ضاربان توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان شوشتر شناسایی و با هدایت و تدابیر این فرماندهی پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه تعداد دو نفر از مهاجمان به همراه سلاح به کار رفته در صحنه تیراندازی با همکاری پاسگاه محل و یگان امداد دستگیر شدند و ابزار و سلاح آنها کشف و ضبط شد.

وی افزود: مجرمان پس از دستگیری به بزه انتسابی اعتراف و تعداد دو نفر دیگر نیز شناسایی شده که تلاش در جهت دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.

به دام افتادن جوان شرور

فرمانده انتظامی کاشان گفت: مدتی قبل مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کاشان، در جریان شرارت‌های فردی قرار گرفتند که با قدرت نمایی برای زنان ایجاد مزاحمت می‌کرد که در همین راستا تیمی از مأموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند و این شکارچی زنان را دستگیر کردند.

حسین بساطی افزود: مأموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که متهم یکی از اراذل و اوباش شاخص کاشان است که پس از چندین مورد شرارت و ایجاد مزاحمت برای بانوان، از سطح شهرستان متواری شده است.

وی ادامه داد: مأموران با انجام یک‌سری اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات ضربتی، متهم را در یکی از شهرستان‌های جنوب کشور دستگیر کردند.

مقام ارشد انتظامی گفت: متهم که جوانی ۳۳ ساله است در بازجویی‌های پلیسی به نزاع و درگیری، قدرت نمایی، ایجاد مزاحمت برای زنان و اخلال در نظم و آسایش اعتراف کرد.

وی از تشدید مقابله با اراذل و اوباش، خبر داد و تصریح کرد: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت و جان، مال و ناموس مردم است؛ هر کجا مشاهده و یا گزارشی دریافت شود که افرادی مخل نظم و امنیت هستند و یا به حقوق حقه مردم تعرض و تعدی می‌کنند با شدت و اقتدار با آنها برخورد خواهد شد.

۱۵ سال زندان برای زن خائن

مردی که متهم است با همدستی زن مورد علاقه‌اش، همسر وی را به قتل رسانده است به قصاص محکوم شد.

رسیدگی به این پرونده از سال ۹۹ به‌دنبال ناپدید شدن مرد جوانی به‌نام حسن آغاز شد. پدر وی با مراجعه به اداره آگاهی به مأموران گفت: چند روزی از پسرم خبری نداشتم تا اینکه به خانه‌شان رفتم اما عروسم مدعی شد او هم از حسن بی‌خبر است ولی می‌داند آخرین بار با ۲۰ کیلو طلا به ترکیه رفته است. پس‌از اظهارات پدر حسن مأموران تحقیقات‌شان را آغاز کردند تا اینکه چند روز بعد جسد حسن در حاشیه باقرشهر پیدا شد.

شواهد نشان می‌داد که او با ضربه‌های متعدد چاقو کشته شده است. پس از کشف جسد مقتول، مأموران به سراغ همسر حسن رفتند و او را مورد بازجویی قرار دادند که زن جوان به‌نام سحر با ضد و نقیض گویی‌هایش موجب شد تا پلیس او را بازداشت کند. چند روز بعد سحر که چاره‌ای جز اعتراف نداشت بالاخره مدعی شد که شوهرش را با همدستی مستأجر پدرش به‌نام ناصر به قتل رسانده‌اند.

به‌دنبال اظهارات زن جوان، ناصر هم بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد. بنابراین برای ناصر به اتهام قتل عمد و برای سحر به اتهام معاونت در قتل کیفرخواست صادر و پرونده‌شان به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود ناصر را به قصاص و سحر را به ۱۵ سال زندان محکوم کردند.

مرگ یک مرد بر اثر برخورد قایق موتوری

رئیس هیئت نجات غریق مازندران گفت: متأسفانه عصر روز دیروز دومین حادثه دریایی طی دو روز در مازندران ثبت شد که سبب مرگ یک مسافر در آب‌های سرخرود شد و یک نفر دیگر نیز بر اثر غرق شدگی جان باخت.

نقی کریمیان اظهار کرد: پس از اینکه در نخستین روز تعطیلات شش روزه کرونایی شاهد یک حادثه دریایی در سواحل تنکابن و قطع شدن پای یک نفر بر اثر برخورد با پره قایق موتوری بودیم و یک مسافر بر اثر حادثه‌ای مشابه جان خود را از دست داد.

وی افزود: این حادثه در آب‌های سرخرود اتفاق افتاد که بر اثر برخورد قایق موتوری با یکی از مسافران در آب و آسیب‌دیدگی جدی از ناحیه سر، با وجود انتقال مصدوم به بیمارستان توسط نیروهای امدادی، فرد حادثه‌دیده در بیمارستان جان باخت.

این مسئول گفت: دو غریق نیز توسط منجیان غریق از آب بیرون آورده شدند که یکی از آنها در راه بیمارستان جان باخت و تعداد غرق شدگان دریا در مازندران طی دو روز به پنج نفر رسید.

رئیس هیئت نجات غریق مازندران خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر همواره نسبت به افزایش حوادث دریایی هشدارهای لازم را مطرح کردیم و باز هم تأکید می‌کنیم که در صورت توجه نکردن به ساماندهی شناورها و همچنین بی‌توجهی مردم به مسائلی مانند قرار نگرفتن در مسیر شناورهای تندرو این حوادث افزایش می‌یابد.

کد خبر 508929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.