جزئیات دستگیری عاملان شهادت ماموران انتظامی کرمان در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری سه تن از عاملان شهادت ماموران انتظامی شهرستان "کهنوج" در "بندرعباس" خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار غلامرضا جعفری در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی شهادت سه تن از کارکنان انتظامی شهرستان "کهنوج" توسط قاچاقچیان مسلح مواد مخدر، شناسایی و دستگیری عاملان آن به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های "هرمزگان و کرمان" قرار گرفت.

وی افزود: با بکارگیری کلیه توان و ظرفیت اطلاعاتی و اقدامات شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی موقعیت و محل اختفا دو نفر از عاملان اصلی این حادثه در "بندرعباس" شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه متهمان را در حالی که با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ قصد خروج از مخفیگاه و تغییر مکان داشتند، دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با اقدامات وسیع اطلاعاتی و همکاری مشترک مأموران انتظامی کرمان به صورت همزمان محل اختفا و مخفیگاه یکی دیگر از عوامل مرتبط با شهادت مأموران پلیس در یکی از روستاهای دور دست شهرستان "کهنوج" شناسایی و در یک عملیات ضربتی و همزمان این شرور مسلح نیز دستگیر شد.

سردار جعفری بیان داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی صورت گرفته و با توجه به مستندات موجود و اشراف اطلاعاتی پلیس در اظهارات خود صراحتاً به جابجایی و قاچاق مواد مخدر در اوزان بالا و در نهایت درگیری مسلحانه با مأموران و به شهادت رساندن سه تن از کارکنان انتظامی شهرستان "کهنوج" اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل احتمالی این حادثه دردناک ادامه دارد.

کد خبر 508895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.