بستری ۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید رجایی داران

رئیس بیمارستان شهید رجایی داران با بیان اینکه شیب صعودی ابتلا به کرونا و آمار بستـری‌ها در بیمارستان داران تند شده است، گفت: اکنون ۲۶ بیمار در بخش‌های کرونا و مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید رجایی داران بستری هستند.

مهدی ابن النصیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شیب صعودی ابتلاء به کرونا و آمار بستری‌ها در بیمارستان داران تند شده است، اظهار کرد: شهرستان فریدن اکنون از لحاظ رنگ‌بندی بیماری کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارد؛ شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از تبدیل شدن به وضعیت قرمز جلوگیری کنند.

وی گفت: در حال حاضر ۲۶ بیمار مبتلا به این ویروس در بخش‌های کرونا و مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید رجایی داران بستری هستند و شب گذشته یک جوان ۴۰ ساله با درگیری صد در صدی ریه درگذشت.

رئیس بیمارستان شهید رجایی داران افزود: وضعیت کنونی بیماری کرونا در بیمارستان شهید رجایی داران نشان دهنده شیب صعودی پذیرش، ابتلاء در سنین پایین جامعه و نوید پیک پنجم در فریدن بزرگ است.

ابن النصیر تصریح کرد: با توجه به سرعت سرایت بالای ویروس هندی و آلوده شدن تعداد بسیار زیادی از هموطنان، احتمال اینکه افرادی که با آن‌ها معاشرت می‌کنید، بیمار و ناقل باشند بسیار زیاد است.

کد خبر 508796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.