احداث ادامه حلقه حفاظتی در نیم رخ غربی شهر با همکاری ارتش

شهردار اصفهان گفت: امروز کلنگ ادامه عملیات اجرایی رینگ چهارم در نیم رخ غربی حلقه حفاظتی با حضور امیر ارتش و استاندار اصفهان و امام جمعه سپاهان شهر به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _چهارشنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۰_ در آئین آغاز ادامه مسیر رینگ چهارم اصفهان و کلنگ زنی پیست دوچرخه سواری شهر اظهار کرد: رینگ چهارم به طول ۷۸ کیلومتر از ابتدای نقطه صفر در انتهای کمربندی شرق در مجاورت کارخانه قند با احداث مجموع پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی آغاز شده و منطبق بر خیابان شهید خاتون‌آبادی به سمت شمال امتداد یافته و با گذر از بزرگراه شهید اردستانی (تقاطع غیر همسطح آفتاب) خیابان آیت‌الله غفاری و خیابان بعثت به شمال ورزشگاه نقش جهان در کیلومتر دو به بزرگراه معلم می‌رسد. پس از عبور از میدان استقلال منطبق بر خیابان لوله در غرب اصفهان در کیلومتر ۴ با خیابان آتشگاه ادامه یافته به سمت جنوب اصفهان حرکت می‌کند. با گذر از اراضی درچه و اتوبان ذوب‌آهن پس از عبور از شهر ابریشم، در کیلومتر ۵۵ گذر جنوب و جنوب غربی از جنوب با سپاهان‌شهر منطبق می‌شود.

وی ادامه داد: با عبور از اراضی سیتی‌سنتر در کیلومتر ۶۳ کمربندی جنوب شرق و شرق اصفهان از جوار مرکز همایش‌های بین‌المللی، سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی، شهر رویاها و میدان مرکزی میوه و تره‌بار گذشته و در محل پروژه شهید سلیمانی یک حلقه کامل ترافیکی را تشکیل می‌دهد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: امروز کلنگ ادامه عملیات اجرایی رینگ چهارم در نیم رخ غربی حلقه حفاظتی با حضور امیر ارتش و استاندار اصفهان و امام جمعه سپاهان شهر به زمین زده شد.

نوروزی با بیان اینکه رینگ چهارم از چند شهر عبور می‌کند، خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان با همکاری وزارت راه و شهرسازی «شرکت پروژه» را برای رینگ چهارم راه اندازی کرده که این شرکت متولی حلقه حفاظتی خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری اصفهان با انجام اقدامات بزرگ، "راه دور را نزدیک کرده است"، افزود: پس از مترو مهم‌ترین پروژه‌ای که در اصفهان در حوزه حمل و نقل اثرگذار باشد، رینگ چهارم است که سخت‌ترین بخش آن در قسمت جاده خاتون آبادی و حد فاصل پل سردار شهید سلیمانی تا پل آفتاب با پیشرفت ۹۰ درصدی اجرایی شده است.

شهردار اصفهان با قدردانی از همکاری ارتش در اجرای پروژه‌های شهری از جمله خیابان کمکی ارتش و رینگ چهارم در نیم رخ غربی آن گفت: امروز کلنگ احداث پیست دوچرخه سواری در سپاهان شهر به زمین زده شد؛ پیست دوچرخه سواری نیز در منتهی علیه عرض شمالی لاین دوم جاده رینگ چهارم ایجاد می‌شود و مسیر برای احداث این بخش از رینگ در توافق با ارتش آزادسازی خواهد شد؛ با توجه به اینکه ارتش ثابت کرده توانمندی لازم برای اجرای پروژه‌ها را دارد، مجری احداث پیست دوچرخه سواری نیز است.

نوروزی اظهار امیدواری کرد: کلنگ زنی ادامه رینگ چهارم و پیست دوچرخه سواری آغاز مبارکی در راستای تحقق اهداف و مسیر ۷۷۷ کیلومتری دوچرخه سواری شهر باشد.

کد خبر 508707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • منصور جاوید IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    0 0
    ار خیابان کمکی ارتش چه خبر تاره؟