نورپردازی شهر به زیبایی های اصفهان افزود

شهردار اصفهان گفت: امشب به طور رسمی نورپردازی نقاط مختلف شهر به بهره‌برداری رسید؛ در واقع تعداد زیادی لامپ با ویژگی‌های خاص، شهر را برای هر شب نور افشانی می‌کند و به زیبایی‌های آن می‌افزاید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی شامگاه_ سه شنبه ۲۹ تیرماه_ در مراسم رونمایی از پروژه‌های نورپردازی ضمن تبریک فرارسیدن عید قربان اظهار کرد: خرسندم پس از تشکیل جلسات و بررسی‌ها امشب شاهد دستاورد خوب حوزه خدمات شهری به ویژه سازمان زیباسازی هستیم و می‌توانیم آنچه که در اثر تصمیمات و پیگیری‌ها توسط سازمان زیباسازی در سطح شهر عملیاتی شده را ببینیم.

وی افزود: امشب به طور رسمی نورپردازی نقاط مختلف شهر به بهره‌برداری رسید؛ در واقع تعداد زیادی لامپ با ویژگی‌های خاص، شهر را برای هر شب نور افشانی می‌کند و به زیبایی‌های آن می‌افزاید.

شهردار اصفهان ادامه داد: نورپردازی نخستین گام بود و گام دوم نگهداری از نورپردازی‌های اجرا شده است که از این جهت از مدیریت بهینه سازی شهرداری و همچنین از معاون خدمات شهری شهرداری که در این حوزه تلاش زیادی کرده قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: شاید در چند شب گذشته برخی نورپردازی‌ها همچون پل‌های دفاع مقدس، کتابخانه مرکزی شهرداری و ایستگاه ۲۵ آبان به طور آزمایشی آغاز شده، اما امشب همزمان با شب عید قربان همه را با یک فرمان به صورت یکجا مورد بهره برداری رسمی قرار دادیم.

شهردار اصفهان اظهار کرد: در این برنامه نورپردازی پل آذر، کتابخانه مرکزی شهرداری، گذر سعدی، گذر پشت مطبخ، میدان نقش جهان، پل دفاع مقدس، بقعه‌های متبرک تخت فولاد، سی و سه پل، پل خواجو و ایستگاه مترو ۲۵ آبان رونمایی شد.

کد خبر 508661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.