۲۲۰ میلیارد ریال برای ایجاد نشاط در شهر هزینه شده است

معاون خدمات شهرداری شهردار اصفهان گفت: یکی از رویکردهای مدیریت شهری در حوزه خدمات شهری و زیباسازی ایجاد خلاقیت و زیبایی نور در شب‌های شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین امیری شامگاه _ سه شنبه ۲۹ تیرماه_ در مراسم رونمایی از پروژه‌های نورپردازی سطح شهر اظهار کرد: امشب همزمان با عید سعید قربان از پروژه‌های سازمان زیباسازی در زمینه نورپردازی که در یکسال گذشته در شهر انجام شده، رونمایی شد.

وی افزود: یکی از رویکردهای مدیریت شهری در حوزه خدمات شهری و زیباسازی ایجاد خلاقیت و زیبایی نور در شب‌های شهر است.

معاون خدمات شهرداری شهردار اصفهان ادامه داد: سازمان زیباسازی به عنوان مجری نورپردازی آثار تاریخی، خیابان‌ها و طرح‌های ویژه در بسیاری از پل‌ها، تقاطع‌ها به عنوان مجری عمل کرده و مدیریت بهینه سازی نیز به عنوان تحویل گیرنده وظیفه نگه داری آن را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰۰ پروژه نورپردازی توسط مدیریت بهینه سازی نگه داری می‌شود، خاطرنشان کرد: امشب بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال پروژه نورپردازی رونمایی شد که در این پروژه‌ها ۴۸ هزار لامپ و پروژکتور کم مصرف و بالغ بر ۲۸ هزار متر کابل کشی انجام شده است.

امیری تأکید کرد: بی شک این نورپردازی‌ها در ایجاد روحیه نشاط و شادابی شهروندان و شهر تأثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه در اجرای این پروژه‌ها از تکنولوژی‌های روز و اقلام کم مصرف استفاده شده است، گفت: نورپردازی مسجد شیخ لطف الله و پل سردار شهید سلیمانی نیز در حال انجام است.

معاون خدمات شهرداری شهردار اصفهان ادامه داد: ۹۵ درصد پروژه‌های نورپردازی سازمان زیباسازی به اتمام رسیده است.

کد خبر 508657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.