۱۵ گوشه اصفهان؛ نور آسمان شب شهر

شهردار اصفهان فرمان آغاز نورپردازی پروژه‌های سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان را در شب عید قربان صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پروژه‌های نورپردازی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان شامل ایستگاه مترو ۲۵ آبان، مسجد شیخ لطف الله، نورپردازی مجدد پل دفاع مقدس، بقعه‌ها و تکایای تخت فولاد، پل آذر، کتابخانه مرکزی شهرداری، گذر سعدی، گذر پشت مطبخ، بهینه سازی نورپردازی میدان امام دهانه‌های فوقانی پل خواجو و سی و سه پل است.

۱۵ گوشه اصفهان؛ نور آسمان شب شهر

نورپردازی شهر به زیبایی‌های اصفهان افزود

قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان در این مراسم اظهار کرد: خرسندم پس از تشکیل جلسات و بررسی‌ها امشب شاهد دستاورد خوب حوزه خدمات شهری به ویژه سازمان زیباسازی هستیم و می‌توانیم آنچه که در اثر تصمیمات و پیگیری‌ها توسط سازمان زیباسازی در سطح شهر عملیاتی شده را ببینیم.

وی افزود: امشب به طور رسمی نورپردازی نقاط مختلف شهر به بهره‌برداری رسید؛ در واقع تعداد زیادی لامپ با ویژگی‌های خاص، شهر را برای هر شب نور افشانی می‌کند و به زیبایی‌های آن می‌افزاید.

شهردار اصفهان ادامه داد: نورپردازی نخستین گام بود و گام دوم نگهداری از نورپردازی‌های اجرا شده است که از این جهت از مدیریت بهینه سازی شهرداری و همچنین از معاون خدمات شهری شهرداری که در این حوزه تلاش زیادی کرده قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: شاید در چند شب گذشته برخی نورپردازی‌ها همچون پل‌های دفاع مقدس، کتابخانه مرکزی شهرداری و ایستگاه ۲۵ آبان به طور آزمایشی آغاز شده، اما امشب همزمان با شب عید قربان همه را با یک فرمان به صورت یکجا مورد بهره برداری رسمی قرار دادیم.

شهردار اصفهان اظهار کرد: در این برنامه نورپردازی پل آذر، کتابخانه مرکزی شهرداری، گذر سعدی، گذر پشت مطبخ، میدان نقش جهان، پل دفاع مقدس، بقعه‌های متبرک تخت فولاد، سی و سه پل، پل خواجو و ایستگاه مترو ۲۵ آبان رونمایی شد.

۱۵ گوشه اصفهان؛ نور آسمان شب شهر

۲۲۰ میلیارد ریال برای ایجاد نشاط در شهر هزینه شده است

حسین امیری، معاون خدمات شهری شهردار اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: امشب همزمان با عید سعید قربان از پروژه‌های سازمان زیباسازی در زمینه نورپردازی که در یکسال گذشته در شهر انجام شده، رونمایی شد.

وی افزود: یکی از رویکردهای مدیریت شهری در حوزه خدمات شهری و زیباسازی ایجاد خلاقیت و زیبایی نور در شب‌های شهر است.

معاون خدمات شهرداری شهردار اصفهان ادامه داد: سازمان زیباسازی به عنوان مجری نورپردازی آثار تاریخی، خیابان‌ها و طرح‌های ویژه در بسیاری از پل‌ها، تقاطع‌ها به عنوان مجری عمل کرده و مدیریت بهینه سازی نیز به عنوان تحویل گیرنده وظیفه نگه داری آن را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰۰ پروژه نورپردازی توسط مدیریت بهینه سازی نگه داری می‌شود، خاطرنشان کرد: امشب بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال پروژه نورپردازی رونمایی شد که در این پروژه‌ها ۴۸ هزار لامپ و پروژکتور کم مصرف و بالغ بر ۲۸ هزار متر کابل کشی انجام شده است.

امیری تأکید کرد: بی شک این نورپردازی‌ها در ایجاد روحیه نشاط و شادابی شهروندان و شهر تأثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه در اجرای این پروژه‌ها از تکنولوژی‌های روز و اقلام کم مصرف استفاده شده است، گفت: نورپردازی مسجد شیخ لطف الله و پل سردار شهید سلیمانی نیز در حال انجام است.

معاون خدمات شهرداری شهردار اصفهان ادامه داد: ۹۵ درصد پروژه‌های نورپردازی سازمان زیباسازی به اتمام رسیده است.

۱۵ گوشه اصفهان؛ نور آسمان شب شهر

استفاده از ظرفیت طراحان اصفهانی در اجرای پروژه‌های نورپردازی

حسن موذنی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: اگر حمایت‌های شهردار و معاونت خدمات شهری نبود بی شک قادر به اجرای پروژه‌های سنگین نورپردازی و زیباسازی در شهر نبودیم؛ پروژه‌هایی که در چند سال اخیر کم سابقه است.

وی افزود: اجرای پروژه‌ها با مشکلاتی مواجه بود، اما با درایت شهردار و معاون خدمات شهری اتفاقات خوشایندی رقم خورد که تقدیم شهروندان می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده توانستیم از ظرفیت‌های شهر اصفهان برای اجرای پروژه‌ها استفاده کنیم و البته تمام پیمانکاران و طراحان این پروژه‌ها از شهر اصفهان و شرکت‌های دانش بنیان بودند.

وی خاطرنشان کرد: این رویکرد باعث شده انگیزه لازم برای توسعه این اقدامات در شهر ایجاد شود

کد خبر 508654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.