اصفهان در آینده هیچ منطقه محرومی نخواهد داشت

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز گام‌ها به سمت و سویی برداشته شده که در آینده هیچ منطقه محرومی نخواهیم داشت زیرا محرومیت از چهره شهر خدا یعنی اصفهان برداشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز (سه‌شنبه) در آئین آغاز عملیات اجرایی خانه دوستدار کودک، احداث مجموعه فرهنگی شهرک رسالت و بختیار دشت و دیگر پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی منطقه دو شهرداری اصفهان اظهار کرد: یکی از توصیه‌های دینی، خود شناسی است زیرا کسی که خود را بشناسد در جهت شناخت باری تعالی گام برداشته است.

وی افزود: امروز که در گوشه و کنار شهر و کشور ما مردم مشغول خواندن دعای عرفه بودند، علاوه بر تأثیرات معنوی این دنیا بر وجود همه ما، موضوع خودشناسی مطرح است؛ امام حسین (ع) نیز در کنار شناخت خدا به ابعاد وجودی و مأموریت‌های خود به عنوان اشرف مخلوقات پرداختند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: اگر همه ما نسبت به خود و ابعاد وجودیمان بیشتر شناخت پیدا کنیم و مسئولیت‌ها و مأموریت‌های خود را بشناسیم و بیشتر از فرصت‌های در اختیارمان استفاده کنیم و با فضائل اخلاقی آشنا شویم قطعاً از رذائل اخلاقی فاصله می‌گیریم و اگر از رذائل اخلاقی دور نشده‌ایم بدان معنا است که به ابعاد وجودی خودمان واقف نیستیم.

وی با اشاره به برگزاری برنامه "هر یکشنبه یک افتتاح" گفت: با توجه به تعدد افتتاحیه‌ها و اینکه تعیین یک روز در هفته جوابگوی تنوع افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها نبود از این رو برنامه عید تا عید را تعریف کردیم تا هر روز افتتاحیه‌ها در شهر برگزار شود و مردم از برکات آن بهره‌مند شوند.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: امروز در منطقه دو شهرداری اصفهان حدود ۶۲ میلیارد تومان پروژه بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود و بسیار خرسندیم که مناطق شهرداری یکی پس از دیگری مسیر رشد و پیشرفت و تعالی خود را پی می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر روزی برای برخی از مناطق از واژه محروم یا نیازمند استفاده می‌شد امروز گام‌ها به سمت و سویی برداشته شده که در آینده هیچ منطقه محرومی نخواهیم داشت زیرا محرومیت از چهره شهر خدا یعنی اصفهان برداشته می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بهمن ماه سال گذشته هنگام تصویب بودجه ۱۴۰۰ در مدیریت شهری و شورا رویکرد و ایجاد جهش در منطقه دو شهرداری بود، اظهار کرد: پروژه‌های امروز حاصل تغییر نگاه‌ها به این منطقه است چرا که مردمی که در این منطقه زندگی می‌کنند شایسته بهترین‌ها هستند.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های شورای اسلامی شهر در جلسات علنی این شورا احداث خانه کودک برای نخستین بار در کمترین زمان بود از این رو در بودجه سال گذشته ردیفی برای آن اختصاص دادیم اما آزادسازی زمین با موانعی روبرو شد و کار با یکسال تأخیر مواجه شد که اگر این اتفاقات نیفتاده بود امروز پروژه خانه دوستدار کودک به مرحله نازک کاری رسیده بود و به زودی مورد بهره برداری قرار می‌گرفت.

کد خبر 508643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.