۴۵۰۰ مترمربع به فضاهای فرهنگی منطقه ۲ اضافه می شود

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی خانه دوستدار کودک گفت: پس از اجرا و اتمام پروژه خانه دوستدار کودک و مجموعه فرهنگی شهرک رسالت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع به فضاهای آموزشی، فرهنگی و ورزشی این منطقه اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاووس حقانی امروز _ سه شنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰_ در آئین آغاز عملیات اجرایی خانه دوستدار کودک، احداث مجموعه فرهنگی شهرک رسالت و بختیار دشت و دیگر پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی منطقه دو شهرداری اظهار کرد: پس از اینکه برای نخستین بار در سال ۹۷ کنفرانس ملی دوستدار کودک در شهر اصفهان برگزار شد، این کلانشهر به عنوان سومین شهر غرب آسیا پایلوت شهر دوستدار کودک شناخته شد و پس از پیگیری‌های زیاد و حمایت‌های شهردار اصفهان جانمایی احداث خانه کودک در محدوده منطقه دو شهرداری انجام شد.

وی افزود: پس از اجرا و اتمام پروژه خانه دوستدار کودک و مجموعه فرهنگی شهرک رسالت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع به فضاهای آموزشی، فرهنگی و ورزشی این منطقه اضافه خواهد شد.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال‌های اخیر با توجه به کمبود شدید منابع آبی جهت آبیاری فضای سبز، منبع‌های آب متعددی مجموعاً به حجم چهار هزار و ۵۰۰ مترمکعب احداث شد، خاطرنشان کرد: به موازات این اقدام خطوط انتقال آب منطقه به میزان پنج و نیم کیلومتر توسعه یافت.

وی ادامه داد: ۵۳ هکتار فضای سبز در بوستان بختیار دشت در حال احداث است که سرانه فضای سبز منطقه را از ۳۲ مترمربع به ۳۹ مترمربع افزایش می‌دهد.

کد خبر 508637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.