عادل فردوسی‌پور در دولت رئیسی با نود به شبکه سه برمی‌گردد!

رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: در دولت ابراهیم رئیسی شاهد حضور مجدد عادل فردوسی‌پور و پخش برنامه نود در شبکه سه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عادل فردوسی‌پور یک چهره‌ی دوست داشتنی است که مورد اقبال و ستایش مردم قرار دارد. این تهیه‌کننده و گزارشگر فوتبال از اواخر سال ۱۳۹۷ به دلایل نامعلوم و بدون کوچک‌ترین توضیحی از شبکه سه رانده و برنامه نود که با تهیه‌کنندگی او به روی آنتن می‌رفت، تعطیل شد؛ پس آن فردوسی‌پور حتی از گزارش بازی‌های فوتبال‌ها هم سر باز میزند.

البته به او چندین بار پیشنهاد شده که در ایام یورو و مسابقات حساس مختلف، گزارش دیدارهای مهم را برعهده بگیرد، اما عادل همواره گفته: من فقط با برنامه نود به شبکه سه و صدا و سیما برمی‌گردم.

قضیه وقتی جالب می‌شود که بدانیم مردم روی خوشی به برنامه فوتبال برتر که درست در همان زمان و دوشنبه شب‌ها پخش می‌شود، نشان نداده‌اند. مردم همیشه خواهان حضور عادل در صدا و سیما بوده‌اند و از وی حمایت می‌کنند.

محمد مهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس هم بارها وعده داده بود که عادل فردوسی‌پور را با برنامه نود به شبکه سه بر می‌گرداند، اما اتفاقی نیفتاد. حالا یک بار دیگر این چهره سیاسی از فردوسی‌پور حمایت کرده و گفته طرح حل مشکل عادل را کلید زده است.

در همین راستا خبرنگار ایمنا، یک گفت و گوی اختصاصی با محمد مهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس انجام داده تا جزئیات بیشتر این خبر را پیگیری کند.

این عضو مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش یکی از مسائلی است که نشاط را به جامعه هدیه می‌کند و باعث می‌شود که میلیون‌ها نفر به شادی بپردازند. ورزش اگر خوب مدیریت شود "فرصت" است و اگر بد مدیریت شود، "تهدید" خواهد بود. این موضوع را من بارها گفته‌ام. مردم به این دلیل به آقای رئیسی رأی دادند که ایشان با فساد مبارزه می‌کرد و مخالف تبعیض و حامی محرومان بود. ورزش مخاطب بسیار زیادی دارد و همه به دنبال شفاف سازی در آن هستند.

وی ادامه داد: فوتبال هم یک ورزش پرطرفدار است و مردم شفافیت سازی‌ها را در برنامه نود دیده بودند. عادل فردوسی‌پور یک شخص مبارزه‌گر با فساد بود. او این ویژگی‌ها و شاخصه‌ها را داشت که مردم دوستش داشتند، دقیقاً مردم نود را دوست داشتند چون شفافیت داشت. فردوسی‌پور شخصی بود که از ورود و حضور افراد مفسد در ورزش و آلوده کردن این حوضه جلوگیری می‌کرد. قدرت او عیان بود و مردم هم برای همین دوستش داشتند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس در پایان اظهار کرد: باید تلاش کنیم که این برنامه پربیننده و پرمخاطب به آنتن رسانه ملی و شبکه سه برگردد. این خواسته و مطالبه مردم است، خواسته من به عنوان مسئول نیست که بگویم این درخواست شخصی من است. انشاالله در دولت انقلابی آینده با هدایت آقای رئیسی، شاهد محقق شدن درخواست مردم مبنی بر بازگشت عادل فردوسی‌پور برنامه نود به شبکه سه خواهیم بود.

لازم به ذکر است که محمد مهدی فروردین به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه چرا و به چه دلیل نود تعطیل شد، جواب روشنی ارائه نداد و آن را بی پاسخ گذاشت، سوالی که شاید خود عادل هم مثل سایر مردم و طرفدارانش به دنبال جواب آن باشد.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا این بار وعده‌ها به حقیقت تبدیل می‌شود یا اینکه باز هم در حد شایعه باقی می‌ماند و علاقه مندان به عادل فردوسی‌پور و برنامه نود در حسرت و چشم‌انتظار می‌مانند.

کد خبر 508628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سردار IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    9 0
    انشالله یک باردیگر شاهد برنامه نود خواهیم شد
  • مجتیی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    8 0
    سلام.دوشنبه شبها فقط عاددددددددددددددددددددددددددددل.
  • انشاالله میاد برنامه نود IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    3 0
    انشالله میاد برنامه نود