مردم خوزستان به‌گروه‌های فرصت طلب اجازه سوء استفاده ندهند

آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از مراجع تقلید در واکنش به‌مشکل‌های خوزستان و برخی استان‌های همجوار با صدور پیامی گفت: مردم خوزستان صبر را پیشه خود قرار داده، به‌بهانه وجود مشکلات به‌برخی افراد و گروه‌های فرصت طلب اجازه ندهند از این وضعیت موجود سوء استفاده کنند.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز خبر حوزه، در این پیام آمده‌است: مردم شریف استان خوزستان و برخی استان‌های جنوبی کشور این روزها ایام سختی را سپری می‌کنند، مشکلات کم آبی و ریزگردها و برخی مشکلات دیگر همگی دست‌به‌دست هم داده است تا این عزیزان در گرفتاری شدید دست و پنجه نرم کنند.

پیام حاکیست: اینجانب لازم می‌دانم به‌تمام مسئولان توصیه کنم هر چه سریع‌تر به‌داد مردم استان خوزستان برسند و آنها را تنها نگذارند و با مدیریت و کار جهادی و همه جانبه آلام آن عزیزان را تسکین دهند.

پیام ادامه یافته‌است: همچنین از دولت آینده انتظار دارم به‌محض شروع به‌کار برای حل مشکلات کم آبی و ریزگردها و سایر مشکلات این استان و دیگر استان‌ها اقدام عاجل به‌عمل آورند و با مدیریت جهادی و کارشناسی دقیق به‌حل مشکلات و رفع برخی کاستی‌ها و سهل انگاری‌ها اقدام نمایند.

پیام حاکیست: ضمناً از مدیران و برخی گروه‌های جهادی که مخلصانه و دلسوزانه تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند، تشکر می‌کنم.

در خاتمه پیام خاطرنشان شده‌است: همچنین از مردم شریف استان خوزستان می‌خواهم صبر را پیشه خود قرار داده، به‌بهانه وجود مشکلات به‌برخی افراد و گروه‌های فرصت طلب اجازه ندهند از این وضعیت موجود سو استفاده کنند.

کد خبر 508627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.