تشریح گزارش عملکرد شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گزارش عملکرد شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر مونسان در صفحه شخصی اینستاگرام خود آورده است:

"روز گذشته با حضور مدیران شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی عملکرد این شرکت را در چهار سال گذشته بررسی کردم.

گزارش عملکرد این شرکت نشانگر آن است که اقدامات مؤثری در این سال‌ها انجام شده است.

اهم دستاوردهای این شرکت در حوزه توسعه و سرمایه‌گذاری شامل برگزاری نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و مسابقات، به روزسازی مجامع و گزارش حسابرسی‌ها، طرح ارزیابی و رتبه‌بندی شهر گردشگر، برگزاری آزمون جامع دوره‌های کوتاه

گردشگری، توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی، ایجاد صندوق نوآوری و شکوفایی، مرمت و بهسازی اماکن تاریخی و احداث مجتمع‌های بین‌راهی گردشگری است.

نکته مهم در خصوص این مجتمع‌ها، تلاش برای سوددهی است، به این منظور پیشنهادهایی را در این خصوص مطرح کردم.

راه‌اندازی سامانه فروش بلیط الکترونیکی اماکن تاریخی، یکی از اقدامات مهم این شرکت محسوب شده و تحولات زیادی را در پی داشته است.

تشکیل کمیته املاک نیز کار خوبی است و خطاب به مدیران شرکت تاکید کردم که ساماندهی املاک باید تداوم یابد تا بتوان از این املاک برای توسعه کسب و کار و درآمد استفاده کرد.

درباره تحقق طرح حمل و نقل گردشگری نیز تاکید کردم. این موضوع می‌تواند جزو برنامه‌های شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی قرار گیرد و نتیجه آن منجر به ارتقای گردشگری می‌شود.

حسن ختام آنکه وظیفه وزارت متبوع تولید مفهوم و تئوری است‌و شرکت‌های تابعه باید از طریق بخش خصوصی این تئوری‌ها را عملیاتی کنند، انجام این کار به اثرگذاری بیشتر این شرکت‌ها در گردشگری کمک می‌کند. "

تشریح گزارش عملکرد شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی تشریح گزارش عملکرد شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی

کد خبر 508599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.