طرح ساحلی و پارک جنگلی چوبر تعطیل شد

شهردار چوبر گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و به دلیل قرار گرفتن شهرستان تالش در وضعیت نارنجی کرونا، طرح ساحلی و پارک جنگلی این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

حامد قلی‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح ساحلی و پارک جنگلی با امکانات مناسب در فصل تابستان از مراکز تفریحی و پرتجمع شهر چوبر در شهرستان تالش بوده و همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران از شهرهای دور و نزدیک کشور است.

وی افزود: در حال حاضر بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله کرونا و قرار گرفتن شهرستان تالش در وضعیت نارنجی کرونا ورودی‌های طرح ساحلی و پارک جنگلی چوبر توسط شهرداری مسدود شده و تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

شهردار چوبر تاکید کرد: ورود، برپایی چادر و اتراق در فضای سبز شهری و طرح ساحلی این شهر ممنوع است و همه از شهروندان انتظار داریم در این راستا با شهرداری همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری چوبر به منظور آگاه سازی بیشتر شهروندان جهت آموزش راهکارهای پیشگیری و مراقبت در مقابله با ویروس کرونا، بنرهای آموزشی در سطح این شهر نصب کرده است.

قلی‌پور از شهروندان درخواست کرد: برای حفظ سلامت خود و دیگران با رعایت نکات بهداشتی، پرهیز از تجمع در فضاهای تفریحی از رهاسازی ماسک یکبار مصرف در معابر عمومی خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی چوبر در بخش حویق شهرستان تالش در غرب استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 508530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.