معرفی جهانشهر اصفهان به ابزاری جهانی و هنرمندانه نیاز دارد

شهردار اصفهان گفت: برای معرفی و بازاریابی جهانشهری مانند اصفهان، بدون شک به ابزاری جهانی، هنرمندانه و متناسب نیاز است در این راستا برای اولین بار در شهرداری فیلم‌هایی به ١٠ زبان برای معرفی اصفهان به شهرهای خواهرخوانده و جهان تولید شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"برای معرفی و بازاریابی جهانشهری مانند اصفهان، بدون شک به ابزاری جهانی، هنرمندانه و متناسب نیاز است. اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان برای اولین بار فیلم‌هایی به ١٠ زبان برای معرفی اصفهان به شهرهای خواهرخوانده و جهان، تولید کرده است.

این فیلم‌های ۵ دقیقه‌ای به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی، چینی، اسپانیولی، کاتالانی، ارمنی، ایتالیایی و مالایی با هدف معرفی هرچه بهتر اصفهان تولید شده و کارگردانی آن را مجید عرفانیان، بلاگر سفر و گردشگری بر عهده داشته است.

همچنین ویدئوهای شهرهای خواهرخوانده و کتاب‌های تخصصی حوزه گردشگری شامل: بررسی نقش فضاهای شهری در توسعه گردشگری با تاکید بر خلق فضای شهری گردشگر پذیر، ١١٠ نکته در گردشگری اصفهان، عکس مادی های اصفهان (نیاصرم) و از سرمه سپاهان، به عنوان محصولات جدید گردشگری شهرداری اصفهان رونمایی شد. "

معرفی جهانشهر اصفهان به ابزاری جهانی و هنرمندانه نیاز دارد

کد خبر 508468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.