«کابینه سهمیه‌ای» مشکلات کشور را تشدید می‌کند

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: متخصص و متعهد بودن، برخورداری از روحیه جهادی، فساد ستیزی و مردمی بودن جزو شاخصه‌ها و ویژگی‌های لازم و اصلی است که باید در چینش کابینه دولت آینده مورد توجه قرار گیرد.

علی خضریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص ترکیب کابینه دولت سیزدهم اظهار کرد: پیشرفت و آبادانی کشور در گرو تشکیل دولت انقلابی است و کابینه ائتلافی و سهمیه‌ای مشکلات کشور را تشدید می‌کند. عده‌ای به دنبال سهم‌خواهی از دولت منتخب سیزدهم هستند و از لزوم بهره‌گیری از همه جناح‌ها، تحت عنوان انحرافی "فراجناحی" در دولت آینده سخن می‌گویند در حالی که مردم به امید تغییر شرایط موجود و حرکت پرشتاب به سوی آینده روشن آقای رئیسی را برگزیده‌اند و اینگونه مطالبات به معنای آدرس اشتباه دادن و فروکاستن خواسته‌های بحق مردم است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بارها راه حل برون رفت از مشکلات را روی کار آمدن دولت جوان حزب‌اللهی برشمرده‌اند و اکنون که امیدهای مردم با وعده تشکیل یک دولت انقلابی جوانه زده است، عده‌ای با شعار فریبکارانه دولت ائتلافی سعی بر انحراف از این مسیر دارند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص ویژگی‌های دولت جوان حزب‌اللهی، گفت: متخصص و متعهد بودن، داشتن روحیه جهادی، فسادستیزی و مردمی بودن جزو شاخصه‌ها و ویژگی‌های لازم و اصلی است که باید در چینش کابینه دولت آینده مورد توجه قرار گیرد.

خضریان تصریح کرد: با سابقه و روحیه‌ای که از رئیس جمهور منتخب سراغ داریم، اجازه از دست رفتن این فرصت تاریخی برای تغییر به نفع مردم و انقلاب را نخواهد داد. امید داریم که به جای تشکیل دولت سهمیه‌ای که منجر به ناهماهنگی خواهد شد، دولتی هماهنگ و منسجم و هم‌راستا با آرمان‌های انقلاب اسلامی روی کار بیاید تا امیدهای مردم بیشتر شود.

کد خبر 508438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.