حضور در بحران‌های آبی، بهداشتی و محرومیت زدایی از اولویت‌های ارتش است

فرمانده نیروی زمینی ارتش حضور در بحران‌های آبی، بهداشتی، محرومیت‌زدایی را از برنامه‌ها و اولولیت‌های کاری ارتش دانست و گفت: از روزهای اول انتشار ویروس کرونا با گسترده ترین شبکه بهداشت و درمان در خدمت مردم بودیم.

به گزارش ایمنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از تیپ ۳۲۸ متحرک هجومی مریوان با بیان اینکه تلاش شده شعار همیشگی ارتش فدای ملت را در جای جای این آب و خاک به معنای واقعی نشان و نمایش دهیم، اظهار کرد: به عنوان یک ارتش ولایی همواره این شعار را تکرار و در سر داریم و ولایت‌مداری را در طول تاریخ نشان دادیم که شاخص‌ترین آن‌ها تقدیم ۴۸ هزار شهید در جنگ تحمیلی برای نظام بود.

وی حضور در بحران‌های آبی، بهداشتی و محرومیت‌زدایی را از برنامه‌ها و اولولیت‌های کاری ارتش دانست و افزود: از روزهای اول انتشار ویروس کرونا در کشور، با گسترده‌ترین شبکه بهداشت و درمان در خدمت مردم بودیم به صورتی که ۲۸ بیمارستان تخصصی این نیرو با ۱۲ هزار نفر کادر پزشکی در بحث کرونا و خدمات سرویس دهی در شهرهای مختلف، کمک حال وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بودند و اخیراً نیز در سیستان و بلوچستان با برپایی بیمارستان‌های سیار، تنفسی و صحرایی به یاری وزارت بهداشت و مردم عزیز این استان آمده‌ایم.

سرتیپ حیدری گفت: در برخی از نقاط استان کردستان با بحران آب مواجه هستیم که در مبحث آبرسانی و امداد آب پای کار بودیم و رفع مشکلات مردم از اولویت‌های کاری ما به ویژه در مناطق محروم است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش از ساخت ۲۳ هزار منازل مسکونی برای استفاده کارکنان ارتش خبر داد و تصریح کرد: تلاش نیروی زمینی این است که به اندازه کارکنان خانه داشته باشد و در همین راستا با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری ۲۳ هزار منزل سازمانی در حال ساخت بوده که سهم شهرستان مریوان ۵۲ واحد است و پیشرفت مناسبی داشته است.

منبع: ایرنا

کد خبر 508387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.