آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌های کلانشهر اصفهان

تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی، مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید آقابابایی و مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام خمینی به علت وجود ترافیک به کندی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اعلام مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان، ساعت ۱۹ امروز -دوشنبه ٢٨ تیرماه ۱۴۰۰- در مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه، مسیر شمال به جنوب خیابان علامه مجلسی، هر دو مسیر خیابان ابن سینا، خیابان عبدالرزاق به صورت رفت و برگشت، مسیر شرق به غرب خیابان جی، خیابان پروین در مسیر شمال به جنوب، مسیر شمال به جنوب خیابان هاتف، مسیر شمال به جنوب خیابان نشاط و مسیر شمال به جنوب خیابان بزرگمهر ترافیک به سنگین است.

همچنین در هر دو مسیر خیابان شمس آبادی، میدان انقلاب، مسیر شمال به جنوب خیابان چهارباغ پایین، خیابان کمال اسماعیل به صورت رفت و برگشت، هر دو مسیر خیابان شهید مطهری، هر دو مسیر بلوار ملت، بلوار سعدی در هر دو مسیر، مسیر شرق به غرب بلوار آئینه خانه، هر دو مسیر خیابان سعادت آباد، مسیر جنوب به شمال خیابان چهارباغ بالا، خیابان شریعتی به صورت رفت و برگشت، مسیر جنوب به شمال خیابان حکیم نظامی و مسیر جنوب به شمال خیابان توحید نیز تراکم ترافیک وجود دارد.

ساعت ١٥ و ٣٠ دقیقه امروز در میدان امام حسین (ع) به علت بی احتیاطی یک دستگاه خودرو پراید این وسیله نقلیه با عابر پیاده برخورد کرد و حادثه جرحی اتفاق افتاد؛ همچنین ساعت ١٦ نیز به علت توجه نداشتن راننده خودرو پژو آر. دی به جلو، شاهد برخورد این خودرو به یک دستگاه کامیونت بودیم که ترافیک حاصل از هر دو حادثه سنگین گزارش شد.

کد خبر 508378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.