پیش‌بینی بورس فردا ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

به صورت کلی پیش بینی می‌شود بازار فردا بین پنج تا ۱۰ هزار واحد رشد را تجربه کند، گروه‌های سرمایه‌گذاری، پتروشیمی و سیمانی بیشترین تأثیر را در این روند داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیل‌گر بازار سرمایه، بورس فردا_ سه‌شنبه ۲۹ تیرماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: با انتشار خبر تعطیلی شش روزه تهران به صورت کلی حجم عرضه‌ها افزایش یافت، اما شاخص کل توانست یک روز مثبت دیگر با پشت سر بگذارد.

در این روزها اکثر نمادها در حالی سپری کردن مجامع عمومی سالیانه خود هستند و بسیاری از معامله گران مدتی دست به خرید نمی‌زنند، عموماً هر ساله این مدت بازار کمی قدرت خود را از دست می‌دهد، پیش بینی می‌شود هفته آینده پس از تعطیلی‌ها روند بازار بهتر شود.

شاخص توانست به سطحی که شکسته بود پولبک بزند و با اخبار خوبی که از بازار منتشر می‌شود احتمال رشد کلی بازار بسیار بیشتر است، پیش بینی می‌شود فردا نمادهای شستا و تاپیکو به واسطه ستاره خلیج فارس مورد تقاضای بیشتری قرار بگیرند و به روند صعودی شاخص کمک بکنند.

اگر خبر تعطیلی بورس تهران منتشر شود ممکن است بازار فردا هم با افزایش عرضه مواجه شود.

به صورت کلی پیش بینی می‌شود بازار فردا بین پنج تا ۱۰ هزار واحد رشد را تجربه کند، گروه‌های سرمایه گذاری، پتروشیمی و سیمانی بیشترین تأثیر را در این روند داشته باشند.

کد خبر 508376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجمد IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 0
    پیش بینی 4 تیر را بگذارید