فعالیت‌های بین‌الملل شهرداری اصفهان بی اساس و فانتزی نیست

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اقدامات بین‌الملل شهرداری، ارتباط اصفهان را با دنیا محکم کرده و منجر به بیشتر شناخته شدن این شهر در جهان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی امروز (دوشنبه) در آئین رونمایی از دستاوردهای اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان، اظهار کرد: شاید تصور شود اقداماتی نظیر شهروند دیپلمات و افزایش ارتباط با خواهرخوانده‌ها فعالیت‌هایی بی اساس و فانتزی است، اما باید گفت که این قبیل اقدامات ارتباط اصفهان را با دنیا محکم می‌کند و منجر به بیشتر شناخته شدن اصفهان در جهان می‌شود.

وی افزود: اکنون در اصفهان، حیات جاری است و پروژه‌های عمرانی و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با سرعت دنبال می‌شود، بنابراین نباید مدیران شهرداری برای انجام فعالیت‌هایی همچون افزایش ارتباط با خواهر خوانده‌ها مورد نقد قرار بگیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: هنوز نتوانستیم به طور شایسته، اصفهان را به دنیا معرفی کنیم، بنابراین رسالت مدیران شهری این است که این کلانشهر را بیشتر به دنیا معرفی کنند.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: برای معرفی اصفهان به دنیا تلاش‌های زیادی شده و آثار تاریخی و جلوه‌های طبیعی معرفی شده است، اما به مردم شناسی اصفهان کمتر پرداخته شده که لازم است به این موضوع نیز توجه شود.

کد خبر 508323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.